NostraStoria Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 det er snakk om 3-4 ganger til dagen i snitt.
♡ A & E ♡ Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Hvor gammel er mini? Morsmelk er jo ihvertfall veldig lett fordøyelig og det går fort gjennom systemet
alvis Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Hvor gammel er mini? Det er veldig individuelt hvor mange ganger de bæsjer. Jeg og venninnen min fikk barn med en ukens mellomrom. Hennes jente bæsjet hver 14 dag og min gutt bæsjet hver gang han spiste, dvs ca 6-8 ganger per dag.
NostraStoria Skrevet 10. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2010 Mini er snart 8 mnder. Begynte slik for ca 1 mnd siden. Tidligere bæsjet han kun 1 gang til dagen. Han får mme, grøt, middager, fruktmos osv.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Mini her i huset er 7 mnd+ og begynte plutselig på samme viset, og det var tenner. Har minien din fått tenner ?? viss ikke tipper jeg svaret er tenner.
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Her er det også slik. Bæsjer flere ganger om dagen. 3-4 ganger. Har kke vært noe problem for hverken tulla eller meg Er vel mer mat å fordøye nå enn før antar jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå