Gå til innhold

Sår stump! HJELP


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din beste krem mot sår stump? Mini har en del bæsjebleier for tiden og har blitt litt sår.

Har hele tiden brukt Natusan sin men den funker ikke lenger.

Dr Greve har jeg prøvd før, den blir han bare verre av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inotyl.

Ingen over, ingen ved siden.

Fås på apoteket.

Skrevet

Inotyol er greia ja=)

Skrevet

Aloe Vera. Funker som bare rakkern. Smøre på et tykt (!) lag.

Skrevet

Som en annen sa:

Inotyol. Ingen over, ingen ved siden. Bare helt super!

Skrevet

Øsypuspasta fra Apoteket!!

 

Heeeelt super!!!

Skrevet

Da er det apoteket neste ;) hehe

 

Takk!

Skrevet

Et annet forslag fra meg som ikke er glad i Inotyol. Jeg jobber med babyer som stadig har sår stump pga sterke medisiner og det som er overlegent er egentlig å vaske med olivenolje på mesoft kompress (vi bruker steril olivenolje, men vanlig går nok likebra) og lufttørker. Ikke bruk vann, det tørker ut. Inotyol etterpå er fint det, men for noen blir det enda sårere når kremen ligger i folder og må gnis av. Vil du smøre etterpå er Weleda sin nappy change krem fin. Også barrierekremen til Tena, heter kanskje noe annet, men apoteket vet sikkert hvilken jeg mener.

God bedring!

Skrevet

Weleda calendula zink krem er den beste vi har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...