Mammat3små Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 jaja, er jo mange definisjoner på ung, så føler du deg ung, så svar da;) Hvor mange har du? Har dere utdannelse/jobb? Hvis ikke, hvordan har dere tengt å gjøre det når den tiden kommer? føler dere at dere har like mye sossialt liv med venner osv, som før? er det noe du ville endret med situasjonen du er i nå? å har forholdet til BF endret seg etter dere fikk barn? bare nyskjærrig jeg..
Mammat3små Skrevet 10. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2010 først og fremst så fyller jeg 20 i november.. Fylte 18, 2 mnd før jenta mi kom:) så har ei jente på 20 mnd, og venter en gutt 5 desember. har ikke noe utdannelse eller jobb.. er alene med jenta.. og blir nokk alene fåreløbig med gutten.. så blir å gå hjemme en til gutten er hallår eller noe så skal jeg begynne på nettstudie Må ut i praksis minimum en mnd, så vil at han skal være gammel nokk til at jeg vil ha han hos evnt dagmamma da.. å neei.. har egentlig ingen andre venner enn andre mødre.. ikke som jeg kan kalle for venner i allefall.. har bekjente, men de fleste vennene forsvant med graviditeten og da jeg slutta skola.. :/ å noe jeg ville endret.. jeg er jo selvfølgelig glad for at jeg har de barna jeg har, men hadde ikke gjort noe om vi hadde venta litt til vi hadde et stabilt forhold, med tanke på at jenta var bare 1-2 mnd gammel da vi flytta fra BF.. å med han i magen nå, det var heller ikke planlakt,men klarte ikke ta abort, så vi får gjøre det beste utav det da.. forholdet til meg og bf til jenta sier seg vel selv siden vi ikke er sammen lengre.. men forholdet til kjæresten jeg har nå (som er pappan til gutten i magen) hålte vell på å gå rett vest siden han overhodet ikke ønsket seg noe barn enda.. men etter mye snakk osv, så har vi det egentlig så bra som vi kan ha det.. selv om vi fåreløbig bor 12 mil unna hverandre.. :/
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Er ikke like ung som deg, hehe men jeg føler meg ung. 25 år gutt på 1 år venter nr 2 i feb. Så ennå bare et barn da. TIng forandrer seg jo litt når man får barn, men vennene mine er her ennå. Vi finner på mye samme, med barn da som regel. Forholdet til bf er det samme, om ikke sterker nå enn før. Nå har vi noe felles og det fører oss jo nærmere hverandre. Utannelse før jeg fikk barn, men er kanskje ikke ung, hehe(føler meg veldig ung). Min bestevennine fikk barn et år før meg og vi har ikke mistet kontakten, men det er jo en selvfølge at vi ikke bare kan stikke å ta en kaffe kl 21 når ungene sover og gubbene er på trening. Men er flinke til å møtes hjemme og ta den kaffen(ungen min sovner hvor som helst og våkner ikke av å bli satt i bilstolen).
ungmortil3 Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Hei, svarre på denne jeg. Selvom jeg teknisk sett enda bare er mor til en (gutt på 18 mnd), men jeg venter tvillinger i februar, så om ikke lenge kan jeg kalle meg ung flerbarnsmor . Jeg har kunn grunnskole slik det er nå, men går på NKI for og ta helsefagarbeiderutdanning og er på mitt andre år (vg2). (BF er ferdig utdannet barne- og ungdomsarbeider og er fast ansatt (100% stilling) i bhg. Kan si jeg har endel mindre vennekrets nå enn før jeg ble mor. Er vanskligere og komme seg ut nå enn før og det merker jeg godt. Blir endel mer tlf prating med venner nå enn før . Ja forholdet til BF har endret seg endel og for tiden har vi en liten pause fra forholdet (etter mitt eget ønske), men vi har daglig kontakt, ses mye og vi har fortsatt planer om gjøre det her sammen. Hvem vet, kanskje vi finner tilbake til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå