Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har tenk å lage pølsegrateng i morgen. Men det finnes jo utallige oppskrifter på denne retten så er det noen av dere som kan anbefale en god og enkel oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg lager en tykk hvit saus. Tilsetter kokt makaroni og pølser i skiver/terninger. Har det i en ildfast form, strør revet ost eller brødrasp på toppen og steker ca 15-20 min på 180-200 gr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg gjør det samme som hun ovenfor her, men tilsetter litt brokkoli i også, så en får litt bedre samvittighet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg lager også tykk hvit saus, men i denne har jeg hvitost til den smelter. Magre pølser(lite fett og mye kjøtt) Fullkorns makaroni Brocoli Blomkål Gulrot Av og til søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg pleier å koke makaroni og skjære pølser i biter. Så lager jeg en passe tyk hvitsaus hvor jeg av og til tilsetter ett-to egg og en buljongterning. Så har du ost og/eller brødrasp på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg gjør også som 19:09. Men jeg steker pølsebitene litt først i panna. Yum!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Del Skrevet 10. september 2010 Og jeg 19:09 serverer grønnsaker ved siden av.....Brokkoli, blomkål, kokt eller rå revet gulrot og poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Del Skrevet 10. september 2010 El så har Knorr en kjempegod en som heter Makaronett el noe sånt. Bare å tilsette pølser og ost på toppen. Lage en salat v siddn av og hv.baguuetter om du vil gjøre det enkelt å greit:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå