Gå til innhold

Hvor i Norge selges det TFK vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det du måtte ha under vogna (sportsdelen) kan du glemme å få tak i når barna har liggestilling.

Min TFK er ett år, tvillingvogn jeg ser meg om etter noe bedre.

Forhjulene bare faller av, de skiftet alle delene der, bremsen hoppet av, de skiftet ny og understellet sprakk fikk ny.

Men, irriterende å fly frem og tilbake med en vogn det er noe med hele tiden.

ikke alltid jeg kunne få lånevogn heller selv om det var avtalt på forhånd.

Hadde avtale om å låne da vi skulle på ferie dagen etter, men de kunne få vogna fort ferdig om jeg bare betalte for frakt av delen med taxi.

Dette i garanti tiden.

Som nevt tidligere ang babyen til venninna mi, som falt ut da håndtaket røk, gjett hvem tfk skyldte på??

Det dummeste jeg gjorde var å kjøpe tfk twinner twist duo etter å ha hatt mange av de samme feilene på singelvogna.

Ta godt vare på kvitteringen, du trenger den!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, ja hadde fortrengt det med at det er umulig å komme til det du har under vogna når de ligger nede. Herregud som jeg styrte på butikken til tider når vi gikk for å handle.

Men hadde ikke noen problemer med at den gikk i stykker.

Skrevet

Er så gøy når barna sover og det begynner å regne.

Må vekke de får å få tak i trekket..

Skrevet

Kunne ikke stellevesken henge der fordi den skred av fordi det var for lite igjen av håndtaket eller? Isåfall hadde det kanskje gått ann og kjøpe slike kroker?

Hi.

Skrevet

Kjøp nå din tfk, men ikke klag etterpå.

Når barna sover kommer delen så langt ned at det blir vondt med stellebag.

Kroker på siden, ja når du går der det ikke er trangt.

Skal du ha søskenbrett?

Isåfall må du ha et tynt barn som liker å stå trangt, samt at festene til brettet ødelegger bremsene.(sa de på barnas hus)

Skrevet

Jeg lurte på om det var mulig og ha kroker slik at stellevesken henger bak vognen, ikke på siden..

Hi.

Skrevet

Ser du har svart lenger opp.

Men, husk dette er 3 vogner vi er misfornøyd med..

Eneste bra er at den kom inn i heisen på danskebåten.

Sto ei ved siden som måtte demontere sin for å komme inn.

Skrevet

Nei, den skled ikke ned, hang i veien så man ikke kom til glidelåsene mellom sportsdelene. Det er to glidelåser på hver side/ Yttersidene og fire som er mellom delene. Sånn at en kan sove og en sitte oppe, kan regulere ryggene hver for seg. Det er de som er mellom som er et helvete. Gå og se på vogna på en butikk, klarer ikke å forklare det så godt.

Skrevet

Ja jeg skal snart se en slik vogn "live" men barnas hus som er nærmest her jeg bor har ikke hatt den inne så har ikke fptt sett den helt enda. Men de sier den kommer inn snart, så jeg krysser fingrene. Et spørsmål til, vil det ikke da være mulig og ta av stellevesken den lille stunden du blir nødt til og fikse med det? Istedet for og ikke ha stelleveske?

Hi

Skrevet

Er det jeg har gjort, men irriterende å måtte ta den vekk hver gang du skal endre sittestilling. Du må nesten be om å få prøve glidelåsene selv, men husk mye mer slitsomt med to i vogna som hyler ;)

Lykke til med tvillinger.

Skrevet

Jeg må nok ta meg en tur med guttungen og teste vognen i butikken med gutt og stelleveske :).

Takk for svar :).

Hi.

Skrevet

Som enkelvogn er den fantastisk, men dersom du er ute etter søskenvogn hadde jeg gått for en OTH.

Hilsen vogndilla (med min 14. vogn i hus)

Skrevet

Hei.

Siden det gjelder tvillingvogn blander jeg meg litt i diskusjonen selv om det ikke er Tfk.

Vi har nemlig Urban jungle. Tror den er ganske lik Tfk, men der er det ikke glidelåser, men stropper. Veldig greit. Separat liggestilling på den også. Jeg bruker ikke stelleveske så ejg vet ikke om den kommer i vegen, men jeg tviler på det siden ryggen har slike reimer man drar i.

Skrevet

Hvilken årsmodell har du 22:45?

Hi.

Skrevet

Gå for den nye modellen da den har seperate kallesjer.

Hilsen vogndilla

Skrevet

Jeg vet ikke, men den har felles kallesje. Har ikke vært noe problem her.

Hilsen 22:45 som glemte av å hake av anonymknappen.

Skrevet

Ps er like forvirret over hva den heter jeg også, men det står Urban jungle på den :)

Skrevet

Fikk vite at 90% av solgte tfk hadde kommet inn igjen pga lekkasje i bagdelen, gjaldt 09 mod.

Dette sa de til ei jeg kjenner på Barnas Hus.

Så kjøp helt nye, eller mine he he

Skrevet

OTH står for one tree hill som laget en vogn som het urban jungle. Men selskapet ble kjøpt opp og vogna heter nå mountain buggy. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en mountain buggy 2010 med seperate kallesjer. Det ser utrolig dumt og upraktisk ut dersom dere kal ha en bagg på søskenvogna for da blir baggkallesjen og vognkallesjen stående "Mot hverandre" om du forstår. Men seperate kallesjer kan du kanskje ta av en kallesje? (er usikker på det) men det er uansett greit å ta seperate kallesjer om et barn vil sove og den andre ikke.

hilsen vogndilla

Skrevet

Jeg tror jeg er tilbake på square one og må vurdere begge vognene igjen. Det blir iallefall enten TFK eller MB sin tvillingvogn. Ser også at på MB sin kan du ha dobbelbag der tvillingene kan ligge i samme bag, det KAN også være et pluss. Designet på vognene er fine på begge, så det står ikke noe på det. Får undersøke litt nøyere og vurdere frem og tilbake.

Hi.

Skrevet

Jeg skjønner hva vogndilla mener med kallesjene.

Jeg har ikke tvillinger, men to tette og jeg bruker en softbag til babyen. Veldig praktisk når jeg skal bære inn babyen.

Går fint med felles kallesje til mine da eldste alltid vil ha den over, da får jo babyen beskyttelse også. Skulle hun når hun blir større ha en annen mening får vi se hvordan vi løser det.

Skrevet

Skal de ligge i samme bag kan de vel lett vekke hverandre?

Skrevet

Ja jeg må nok finne ut om det er en fordel før jeg eventuellt bestemer meg for kun en stor bag.

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...