Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Vil du virkelig ha den dritten? Farlig er den også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor i Norge bor du da? De skal være å få i de fleste barneutstyrsbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 Knallgod vogn, som de fleste barneutstyrsforretninger fører ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Mine to har vært til reprasjon ganske mange ganger og bagen til ei venninne røyk i håndtakene så babyen ble kastet ut og havnet på sykehuset med blålys. Knallgod????Du om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg bor i Vestfold:). Har sett de selges på Barnashus, men der finnes akkurat den vognen jeg tenker kun i sort og beige. Har sett den finnes i marin også så vil se om jeg finner en forhandler som i den fargen. Var på barnevognguiden og der står det tøffeliten.no selger den, men finner ingenting om det på nettsiden deres. Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Del Skrevet 10. september 2010 Mistenker at det har med deres bruk å gjøre.... Har flere års erfaring med vogna, og har minst 5 venninner som også er superfornøyd med vognen! Har også ei venninne med utstyrsbutikk som selger vogna, og de har null klager på den (har solgt den i 3 år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Del Skrevet 10. september 2010 .eh... de som selger TFK, selger ALLE fargene !! De kan ikke ha alle i butikken, men bestiller akkurat den du vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #9 Del Skrevet 10. september 2010 Nei det gjør de ikke for jeg har snakket med ansatte fra Barnashus personlig og de bestiller KUN inn disse 2 fargene.. så det stemmer ikke. Til anita 70 (antar det er du som skrev over her). Jeg forstår at både du og din venninne har veldig dårlig erfaring med nettop denne vognen, men dette tror jeg faktiks en rent tilfeldig.. Ingen vognprodusenter har kun 100% fornøyde kunder. Alle vogner du kjøper kan ha en mulig defekt uten at det syntes, tror ikke dette kun er TFK. Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Del Skrevet 10. september 2010 Høres forferdelig merkelig ut !! Venninna mi bestilte og kjøpte TFK navy på BarnasHus i Oslo for ca 6 mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Del Skrevet 10. september 2010 Da skal jeg ta en tlf imorgen og få snakket dirkete med daglig leder eller innkjøpsansvarig på Barnashus imorgen, mulig denne ansatte jeg snakket med ikke var helt klar over det. Stemmer det hadde det jo isåfall vært supert . Har nemmelig funnet en stelleveske som passer utrolig fint til vognen i navy . Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #12 Del Skrevet 10. september 2010 Mange byer i Vestfold, og sikkert barneutstyrsforretninger i alle sammen; gå et annet sted !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #13 Del Skrevet 10. september 2010 TFK er den ENESTE vognen som en voksen mann på 80 kg kan sitte i sportsdelen på. Ta den for kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #14 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg bor i Sandefjord og av barneutstyrsforetninger her i byen vet jeg og Liten som er en Reflex butikk, ingen andre.. I Tønsberg er det Barnashus, Liten og i de bandre byen aner jeg ikke.. Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #15 Del Skrevet 10. september 2010 Den er å få bestilt i alle farger i nettbutikken til Barnas Hus, så høres rart ut at de bare bestiller den i de to fargene i den butikken du har vært i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #16 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg ser at den kun kan bestilles i beige eller sort jeg da..? Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #17 Del Skrevet 10. september 2010 Baggene kan man bestille i Carbo Marine og Carbo rød. Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #18 Del Skrevet 10. september 2010 http://www.barnashus.no/nettbutikk/kategori/barnevogner/m/tfk.html Masse farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #19 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke dersom du ser på fargene du kan få en TFK Twinner Twist Duo i, da er det kun to farger på selge vognen og kun to farger på hardbaggene. Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #20 Del Skrevet 10. september 2010 De selger TFK på den "Barn og utstyr" på Buskerud storsenter i Krokstadelva ihvertfall. Jeg veit ikke hvor i Vestfold du bor, men det er vel ikke så kjempelangt til Krokstadelva uansett hvor man bor i Vestfold uansett Vi skal hente vår vogn imorra - hurra =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #21 Del Skrevet 10. september 2010 Vet du om butikken har noen nettbutikk? Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #22 Del Skrevet 10. september 2010 Hvis du skal ha til tvillinger vil jeg ikke anbefale TFK, solgte nettopp min for jeg holdt på å bli sprø av å dra 8 glidelåser opp og ned etter om de skulle sove eller sitte og se. Veldig trangt mellom ryggen, måtte ta av stelleveska, ned på kne isnøen for å finne dem. Skrapte opp hendene. Har snakket med andre her som har tvillinger og den vogna, alle sier det er et stort irritasjonsmoment. Men den er veldig god å gå med, synd at noen glidelåser kan skape SÅ mye irritasjon. Kanskje du har mer tålmosighet enn meg. Tror ikke tvillingvognen kommer i andre farger enn brun og blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #23 Del Skrevet 10. september 2010 Da mener du på sportsdelen da eller, for det er vell ikke glidelåser på baggdelen? Var det ikke plass til stellevesken fordi ryggen på vognen kom så langt ned.. jeg tok den ikkke helt..? Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edemuli Skrevet 10. september 2010 #24 Del Skrevet 10. september 2010 Hei, jeg som hadde TFK til tvillingene. Hadde stelleveska hengende over håndtaket, men måtte ta den ned for å nesten krype under vogna for å komme til glidelåsene. Mener på sportsdelen ja, var kjempegrei når vi brukte baggene. Ps vogna er veldig tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #25 Del Skrevet 10. september 2010 Barn og utstyr har ikke noen nettbutikk ser det ut til. Men det går sikkert an å ringe dit og spørre dem om det du lurer på (http://www.sparelandbarnogutstyr.no/). I tillegg ligger det en Barnas hus rett ved siden av storsenteret (tlf. 31 30 18 90). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå