Gå til innhold

Nærmer seg nå jenter:) Har dere alt klart?


=Lillemora= Fødeklar<3

Anbefalte innlegg

Her tror jeg det meste er på plass nå, bare litt som mangler å pakke i fødebagen, sånn som toalettsaker og litt snacks og sånt som man nesten må ta på slutten.

 

Ellers er alt tøyet i de minste størrelsene vasket, sengetøy og håndkler ligger klare....barnerommet er veldig klart til bruk og vogga står i stua..:)

 

Deilig, for merker at formen er noe tyngre nå....36+4 idag.

 

Hvordan er det med dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag gjorde vi de siste innkjøpene, så nå er alt klart. Vogge, vogn, stellebord med utstyr, vippestol og klær - deilig :) Det som mangler er fødebagen, men den skal jeg pakke i morgen, for nå er jeg 37 uker på vei. Er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 37 uker i morgen :) så tenkte jeg skulle kose meg med å pakke bagen sånn delvis i kveld :D blir så koselig atte...=) Ellers er alt utstyr på plass og vasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 36+2 idag, å mangler egentlig bare å pakke bagen. men vi har en "liten'" en fra før (2år3mnd) så har masse etter han, trenkte ikke kjøpe så mye denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er vel på plass her også. Er 37+3 i dag.

Vet jeg mangler myggnetting og noen tåteflasker. Men det får vordende far handle. Nå har jeg gjort alt hittil, så litt må vel han klare også :-p Klager ikke altså, synes det er kjempe kos å stelle i stand til bebis kommer!

 

Også må jeg pakke den bagen snart da, men føler jeg har så god tid enda :-p treeeiga, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det meste er på plass her og nå!

Mangler sprinkelseng, men den tenkte vi kjøpe til helga =)

 

Gleder meg masse til å lese om barna som kommer om ikke så lenge! Selv har jeg termin i slutten av okt, så håper å lese om mange fine fødsler før den tid!

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mangler noe stor og noe smått... f.eks mangler jeg laken til sprinkelsenga og en lue til hjemreisen....

og så mangler jeg bilsete... det er litt krise, men det kommer seg snart på plass :) hehe..

bortsett fra det mangler jeg å pakke ferdig fødebag og gjøre ferdig pappagave og gave til kommende storebror... hehe :)

 

er 34+3 i dag forresten..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det meste vasket og klart av klær, kluter og tepper. Stellekommode med alt (???) stelleutstyr og medisiner som kan komme godt med. Hurra for bleiekrig - det er også handlet inn en del av :)

Sengen er oppredd, vuggen er blitt hvitmalt og står klar i stua og 2 stk vogner er på plass....én ny, fin for tur og én brukt, gratis fra finn.no for utendørssoving. Voksipose til utevognen, bilstol med liten dunpose oppi og Lammy-pose ligger klart til Lillegutt.

 

Mangler en dyne for sprinkelseng + sengtøy til samme str - har bare den minste dyna foreløpig. Skulle også hatt et korthåret saueskinn til å ha i seng/vugge. Og så er det et kanonfint heklet vognteppe som de selger på Tiny som jeg sååå veldig gjerne skulle hatt....

Men - håper jeg får noe av dette i gave :) Jeg er 36+4 idag og nærmer meg veldig klar ja... :) Bleiebøtte vil jeg ikke ha....satser på hundeposer på badet og rett ut...!

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...