Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Gutten min har lært en lek / sang på skolen som heter "so makaroni" ,men klarer ikke huske alt... jeg har også vært borti den, men klarer heller ikke komme på teksten....melodien har vi lissom... Kan noen hjelpe..både jeg og han holder på å bli helt sprø!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 So makaroni Tirum ma rasse tirum tirum tass tass tass tirum tirum tass tass tass 1-2-3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 denne lekte jeg for sikkert 20 aar siden og den gik slik: so makaroni fa ni a fania fania lea lea tikk tikk tikk lea lea tikk tikk tikk en to tre
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Jeg har en annen versjon: så makaroni tiam tassa marassa tiam, tiam, tass tass tass tiam, tiam, tass tass tass en to tre Hehe, kjempelogisk tekst
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 tusen takk! da skal vi prøve oss fram!! han blir nok fornøyd når han kommer inn fra lekeplassen at mamma har klart å fikse teksten!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå