Gå til innhold

Hører kanskje til her også :-)


Lillefisk

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ifølge menstermin er terminen min den 23.april, men når jeg var på tidlig ultralyd mente dama at jeg var ca en uke tidligere på vei enn jeg trodde. Så da blir det vel rundt 30.april da...og det er jo dermed ganske sannsynlig at lille kommer i mai- derfor føler jeg at jeg hører til her også :-)

 

Har en sønn født juli 09 fra før så dette blir vårt andre barn. Er veldig glad og spent men kjenner jeg er ganske bekymret denne gangen. Sist hadde jeg masse symptomer rundt uke 6-7. Nå er jeg 7-8(?) og har knapt kjent antydninger til symptomer. Sist var jeg kvalm fra uke 6 mens nå har jeg ikke vært det spor kvalm.

 

Skal til ny tidlig ultralyd den 15.sept fordi sist gang var jeg visst så tidlig på vei at de ikke kunne fastslå noe som helst..eneste hun kunne skimte var en plommesekk...så en bomtur med andre ord- ganske irriterende sak som jeg har skrevet mer om under "terminklubb april".

 

Blir gøy å se hvem dere er her inne :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange uker var du på vei da de bare så plommesekken?

 

Jeg var på tidlig ul og da var jeg 5+5 og da så vi bare plommesekken, men de målte den og det var riktig det jeg hadde regnet ut selv med hvor langt jeg var på vei.

Men hun sa at det var vanlig at de ikke kunne se noe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at ikke alle ser et dunkende hjerte i uke 5-6 uten at det nødvendigvis er noe galt :-) Jeg trodde jeg var 7 uker på vei men ho dama sa jeg var knapt 6 uker...så da kan det jo være liv da...jeg ble bare så satt ut av at vi ikke såg noe..hadde vært sikker på at jeg skulle få vite om hjertet slo (eller ikke).

 

Veldig rart det her siden jeg brukte eggløsningstest og vi hadde sex kun rundt de dagene med eggløsning og så ei ukes pause fra halmen etterpå....skulle ikke tro man kunne bli befrukta over ei uke etter siste gang man hadde sex??? Noe som ikke stemmer men skal prøve å få ho ul-dama til å forklare meg om det finnes noen logisk forklaring på det, skal tilbake på onsdag og håper virkelig å få se et bankende hjerte da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det over for meg :-( Blødde klumper igår og nå er alt håp ute. Triste greier så jeg satser på en høstbaby isteden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...