Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Prøve skrive det her uten at det blir rotete... Jeg å BF er ikke sammen men han bor her. Begynner med at han sa til meg at han hadde fortalt slekta si om min graviditet rundt jul. da minsten var 5dager gammel fikk jeg meld av søstra hans som ak hadde fått vite det... sammen med resten av familien... Fra mars har han holdt på med en dame, frem til junior ble født (jeg har ikke vist en dritt, han overnattet her da også.. lå på armen om natta osv..) Har tatt det opp med han, å det viser seg at han fortsatt har litt på gang med ho! mens han bor her... minsten er snart 3mnd. Altså sånn jeg skjønner det har han ho på vent til minsten har blitt større... Ho tror de blir sammen når som helst, han sier han ikke vet... jeg ba han nå den uka her om å bestemme seg... kan ikke bo her samtidig som han har ho på vent, da vil jeg si han har noe på gang med ho liksom. Enten får han bo her å avbryte helt med ho (nekter han ikke være venn med ho, men han må gi ho tid til å komme over han) eller så får han flytte ut å bli sammen med ho å komme besøke sønnen sin når han vil. Han har også sagt til ho at jeg ikke fortalte han at jeg var gravid før jeg ikke lenger kunne ta abort (noe jeg gjorde, rett etter testen var tatt...ettersom vi aldri var sammen fortalte jeg ikke noe før det) å snakka som om jeg har lurt han, eller ho tror ialf det... så OM de blir sammen så er det jo ikke noe godt utgangspunkt... jeg å ho burde jo bli venner, eller om ikke venner skal vi ialf ikke misslike hverandre, ho kommer jo da til å skulle ha ansvar for sønnen min etterhvert... Jeg som eoverdriver når jeg er drit forbanna på han for det her? Har forresten gitt han mange anledninger til å fortelle meg det. Måtte tilslutt si jeg viste det så han fikk bestemme seg... Ble kanskje rotete men håper noen av dere skjønner å kanskje har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Ja, det var litt rotete... Hvorfor bor dere sammen?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Hæ? Dette skjønnte jeg ikke stort av. Du og BF er ikke sammen og har aldri vært kjærester. . Nå holder han på å få seg kjæreste, mens han bor hos deg. Har jeg fortstått dette riktig ?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Vi har aldri vært sammen nei, men han bor her for å få god kontakt med sønnen sin... For å ta ansvar, vi er gode venner:) Han holder nok på å få seg kjæreste (noe som er greit for meg, ingen sånne følelser fra min side) Jeg liker da ikke at han bor her.... HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Du sier at du ikke har følelser for BF, så da burde det vel ikke ha noe å si for deg at han får seg kjæreste ? Hva er det som plager deg ved tanken på at han får seg kjæreste?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Det som plager meg er at han bor her da, å at han juger om det... HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Greit at det er rotete innlegg, men dere ser vel poenget? BF har prata dritt om HI til sin kanskje nåværende kjæreste. Den kanskje nåværende kjæresten er sur på HI. Hi har et problem med at BF bor hos henne, og holder på med andre på si, uten å si noe, pluss at det er en dårlig start for HI å bli uvenn med kjæresten til BF, med tanke på at kanskje BF og kjæresten blir sammen, flytter sammen, og skal ha barnet innimellom?!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 det den frustrerte hjernen min ville frem til... pluss at han juger til meg om det å... tusen takk til deg 16.01:) HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Forstår at du ikke vil ha han boende hos deg når han har en kjæreste på gang. Du burde uansett bodd for deg selv når dere ikke er sammen og du ikke har følelser for han på den måten. Si til han at han må flytte. Det er det beste for dere begge. Da kommer du heller ikke i veien for en ny kjæreste og du får ikke et dårlig forhold til henne om det skal vare med han og den nye. Kanskje dukker det opp en ny til deg også? Da vil han neppe at du bor med xen..;-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Du burde ta deg en prat med denne"kjæresten" og fått høre hva han har sagt og hva hun tror om deg. Hva tenker hun om at dere bor sammen? Han burde flytte ut slik at du kan få aleneforeldre stønader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå