Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 med alenemødre over 30 år som fester annenhver helg og legger ut "partybilder" på facebook. Får særlig hakeslepp av min ene "venninne", som aldri finner på å være sosial med andre når hun er i forhold. Men blir som en 20 åring når hun er singel. DET, mine venner, er grunn nok til å ikke få barn i ung alder! Er ikke like kult å leve ut partylivet når de har blitt eldre. (Uten at andre har sine tanker om deg).
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Alle har tanker om alle, uansett hvor gammel man ér. Jeg er glad for at jeg fikk barn da jeg var ung, for da jeg var 26, havnet jeg i en bilulykke som gjorde at jeg ikke kunne få flere barn.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Kanskje det er meg du mener? Vel, du får sende med en melding på Facebook så kan vi ta debatten der
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Er det ikke bare bra at hun lever livet selv om hun ikke er 20 år lenger ? Du er nok bare misunnelig du, kjære deg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Er det feil å feste annenhver helg når man runder 30 og har barn?? Trenger ikke akkurat å legge ut bilder av det på Facebook kanskje, ening med deg der, men allikevel: Skal livet gå helt i dvale da liksom (når man har små barn og er i tredveåra)?? Nei, skjerpings! Selv er jeg i midten av tredveåra, og har to barn - og mannen min er forholdsvis vant til at jeg ikke er hjemme en lørdagskveld. Flyr ikke på byen, og Facebook er jeg ikke på, men koser meg med rødvin i godt lag hjemme hos gode venninner. Skjønner at det ikke er det du mener med fest antagelig, men dog.
Villa Perlesukker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Partybilder på facebook er harry og virkelig NOT done hos både meg og mine venner. Kollegaene til gulesider har en uvane å legge ut bilder av gulesider når de har vært på noe sosialt men man kan ikke klandre dem for noen av dem er tomme i pappen. Sorry at jeg sier det men å legge ut bilder av seg selv i festlig lag er å grave sin egen grav i alle fall om man skal søke jobber.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 hvis du i tillegg står og poser som en fjortiss på i hvert fall 1 bilde så er det kanskje deg ja. det er slike ting som gjør det ekstra tragisk, men ingen av oss klarer å si noe til henne. "hei ......., du må begynne å oppføre deg litt mer ordentlig"?? hvordan går det an å tolke dette som sjalusi? sjalu på hva? jeg ble ferdig før jeg fikk mitt barn, fikk det da jeg var litt eldre. men tviler på at vedkommende henger her,så er nok ikke deg
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 er ikke feil det, bare tragisk måten det blir gjort på og bildene som tas i ren fjortissmentalitet. for min del har hver sin alder sin sjarm, og sjarmen for meg som har passert 30 år er slettes ikke slik den var da jeg var 20 - eller 25 for den saks skyld. hi
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Oi,akkurat det samme tenkte jeg om min venninne for et par dager siden når hun la ut noen bilder fra helgen.samme kanskje?he he når det er sagt synes jeg at folk må få gjøre som man vil,man kan heller slette dem fra fb hvis man ikke kan leve med det;-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Fordelen med å være over 30 er at man driter i hva andre synes !! )
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Enig! Det er jo faktisk verre enn alenemødre på 18 år som gjør det! Kjenner til typen, men hun legger ikke ut slike bilder på facebook da (eks-svigerforeldrene osv. skal jo helst ikke vite hvordan hun er annenhver helg - ei heller barna den dagen de blir store nok til internett selv). Men det som provoserer meg er at hun stadig klager over dårlig råd og lite støtte fra eksen (bf). I tillegg jobber hun ikke fullt selv!!!!! Ikke så dårlig råd allikevel kanskje?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 15:35: hva begynner navnet ditt på???
malingus Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Min kjäre sitter her å sier at det er bare en person her som er tragisk og det er HI! Kunne ikke värt mer enig! Altså, skal man slutte å ha det göy fordi man har passert 30? Er det greit for meg som har ett barn og en stedatter og "bare" er 27 da? Eller er det tragisk og? Jeg undrer meg: hvem har det egentlig mest kult? Du (som sitter hjemme fordi du har passert 30) eller jeg som drikker som en fant, danser og driter meg ut sammen med kjäresten, annenhver helg når jeg har barnefri? Og ja, ett bilde eller to finner du nok på min fb profil. Og hva så? Det plager ikke me, så hvorfor i alle dager skulle det plage noen andre? Finnes ingenting som irriterer meg så utrolig som folk som lar seg irritere av at andre lever livene sine på andre måter! Og som framfor alt ikke påvirker deg! Så lenge mine barn har det bra, spiller det vel ingen rolle! Kan ikke fatte og begripe hva som er så tragisk med det? Mye mer tragisk med folk som tror man må slutte å leve fordi de har fått barn og blitt 30.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #14 Skrevet 14. september 2010 Bare alenemødre over 30 år som plager deg, hi? Ikke de som er gift/samboere/enslige som fester annenhver helg og legger ut bilder på facebook? Jeg er alene og over 30, hvorfor er det tragisk dersom jeg fester når jeg har barnefri i motsetning til mine eldre venninner uten barn eller er gift? Fikk barn for 2 år siden, faller jeg under kategorien "tragisk" dersom jeg fester, eller gjelder det kun de som fikk barn før fylte 25?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #15 Skrevet 14. september 2010 Man lever bare en gang, så hvorfor la seg stoppe av hva andre kunne mene? La de få ha det litt gøy da, verden er kjedelig nok som den er.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #16 Skrevet 14. september 2010 Er jo nettopp det som er fordelen med å få barn i ung alder syntes nå jeg.. At når du er i voksen alder kan du godt ta deg en fest en gang i blandt nettop fordi barna er blitt så store at det er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå