Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Er håp for meg eller? Jeg synes sex er kjedelig. Har aldri lyst, og synes alltid det er ork når mannen foreslår. Og det er selv om jeg 1) får orgasme hver gang 2) vi varierer bra og 3) jeg tar på meg sexy strømper og greier. Jeg har alltid heller lyst til å trene enn å ha sex. Hver gang vi har hatt sex tenker jeg: "puh, nå har jeg kjøpt meg tid til neste gang." Det er bare uinteressant altså. Har en datter på 1,5, en kjekk mann og ingen større problemer.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Hva med å oppdage hverandre og sex på nytt? Ha en til to uker, hvor dere gir sexuel masjase ol, men aldre fullføre en sex akt! Kjenner meg igjen, hadde selv aldri noen interesse lenger, alt var kjederlig.. Men, etter to uker med "sexuel-ikke-sex", så ble det spenende igjen vi fikk tips av sex terapaut, går ann å kontakte en slik en også, kan virke flaut, men til STOR hjelp!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Føler mye det samme som deg, dessverre. Har ingen gode råd heller, men tror nok kanskje ikke det som foreslåes med massasje o.l. er så dumt! Men mange ganger så masserer mannen min meg først, og jeg koser meg - men ligger allikevel og tenker på at vi må ha sex etterpå.... Og det skulle jeg ønske jeg slapp, rett & slett. Trist at det blir sånn, men jeg tror ikke det er så uvanlig. Dessverre... Kjente meg også veldig godt igjen i det du skrev om å "kjøpe seg tid", he-he. Huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå