Nat27 Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Noen som har et forslag til en pose som passer godt i str. til Emmaljunga City bag? Alle voksiposene blir så klumpete og ekle nedi der, og Emmaljunga sine poser virker litt...får dårlige...? Eller? Baby blir født i oktober, så det må være en vinterpose. Håper noen kan komme med tips, for jeg orker rett og slett ikke bruke timesvis i butikker for tiden.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Dytter denne for jeg lurer på det samme
Nat27 Skrevet 14. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2010 Så populær som Emmaljunga vognene er, skulle man tro at noen kunne svare...?
gulda Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Vi har Odenwalder, er det det den heter? Den med bamse i. En dunpose, som er stor, men kan trykkes godt sammen.Funket veldig bra. Var aldri trangt, men brukte det jo fra gutten var nyfødt da. Har også faktisk hatt skinnpose i.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Odenwalder Holly her også=) Suuuper pose, som er lang og derfor kan brukes hele vognperioden, men likevel såpass nett og lett at den fint passer oppi city bagen! God og varm, veldig fornøyd m den! http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/odenwalder-dunpose.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå