Gå til innhold

150 hjerteslag i minuttet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier man å påstå da? gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over 140=jente. Stemmer selvsagt ikke på alle det.

Skrevet

Ok :)

Er ikke mer enn 1 uke til ordinær UL, men vi er så spente! Var innom føden en tur i går pga smerter i livmorregionen (de følger opp da jeg hadde blødning i livmora sist svangerskap).. Hadde en liten UL da, men så jo ikke etter slikt, men hun telte 150 slag i minuttet.. :-)

Skrevet

Det påstås at over 140 er jente, og under - gjerne ned mot 120 er gutt.

Ta det med en klype salt, gutten vår lå mellom 150 og 160 hele svangerskapet. :o)

Skrevet

Gutten min låg på 150 hele svangerskapet, ikke før ved termin gikk den ned til under 140. Og det er vel det de "lærde" sies, å tyde kjønn på hjerteslag kan kun gjøres når fødsel er nært forestående eller i gang.

Skrevet

Gutten vår lå på ca 150 hele veien. Under fødselen begynte jordmoren å spørre oss om vi var helt sikre på om det var en gutt... Da hadde vi sett kjønnet på 3 ultralyder!

Skrevet

Mine 2 gutter lå under 140 i hele svangerskapet, mens minstemor hadde over 140 i hele svangerskapet :-) det blir spennende å høre hva de finner ut på ultralyden din, masse lykke til :-)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

HI her :)

Da får man bare vente å se da! Hva enn den lille er, så skal det bli moro, om alt går som det skal denne gangen! Blir det gutt, så arver vi klær hele veien så godt som, blir det jente, så må vi nok kjøpe en god del.. Men, uansett hva, så er vi fornøyde vi!

(forstår ikke hvorfor jeg signerte som anonym, så oppdager jeg at det blir gjort automatisk ;) er ikke så mye inne på dette forummet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...