Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Hva pleier man å påstå da? gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Over 140=jente. Stemmer selvsagt ikke på alle det.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Ok Er ikke mer enn 1 uke til ordinær UL, men vi er så spente! Var innom føden en tur i går pga smerter i livmorregionen (de følger opp da jeg hadde blødning i livmora sist svangerskap).. Hadde en liten UL da, men så jo ikke etter slikt, men hun telte 150 slag i minuttet.. :-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Det påstås at over 140 er jente, og under - gjerne ned mot 120 er gutt. Ta det med en klype salt, gutten vår lå mellom 150 og 160 hele svangerskapet. )
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Gutten min låg på 150 hele svangerskapet, ikke før ved termin gikk den ned til under 140. Og det er vel det de "lærde" sies, å tyde kjønn på hjerteslag kan kun gjøres når fødsel er nært forestående eller i gang.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Gutten vår lå på ca 150 hele veien. Under fødselen begynte jordmoren å spørre oss om vi var helt sikre på om det var en gutt... Da hadde vi sett kjønnet på 3 ultralyder!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Mine 2 gutter lå under 140 i hele svangerskapet, mens minstemor hadde over 140 i hele svangerskapet :-) det blir spennende å høre hva de finner ut på ultralyden din, masse lykke til :-)
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 HI her Da får man bare vente å se da! Hva enn den lille er, så skal det bli moro, om alt går som det skal denne gangen! Blir det gutt, så arver vi klær hele veien så godt som, blir det jente, så må vi nok kjøpe en god del.. Men, uansett hva, så er vi fornøyde vi! (forstår ikke hvorfor jeg signerte som anonym, så oppdager jeg at det blir gjort automatisk er ikke så mye inne på dette forummet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå