liels81 Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Hei! 4 dager til termin og har begynt å få litt sterkere kynnere og mensfølelse.Men det kommer også litt brunrosa utflod,er det noe å bekymre seg over el skal man bare la det ligge og håpe babyen melder sin ankomst snart?=) Noen som vet?
blirdettre? Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Min forrige fødsel begynte med brunaktig utflod på kvelden, også kom riene neste dag. Men ring fødestedet ditt og snakk med dem, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå