Gå til innhold

Ikke ømme bryster - gravid likevell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfart det?

I to av tre svangerskap har jeg hatt ømme bryster som første symptom. Den gangen jeg ikke hadde det, spontan aborterte jeg.

Nå har mensen uteblitt og jeg fikk negativt på gr.test. (Mulig tatt litt tidlig)

MEN mensen er nå to uker over tiden. Og ingen tegn, til den. Jeg hadde noen mensmurringer forrige uke, men ingen mens.

Er det flere som har vært gravide uten å ha ømme bryster, som har hatt det i tidligere gravideter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke ømme bryster når jeg gikk gravid.

Men det er vel ikke tidlig å ta en test 2 uker etter ventet mens? Det kan være flere grunner til at mensen har uteblitt..

Skrevet

Hadde hverken ømme eller merkbart større pupper i første svangerskap, nå mao....klarer jeg ikke jogge/løpe engang uff

Skrevet

Jeg hadde veldig ømme helt fra eggløsning forrige graviditet. Denne gangen er jeg ikke øm i det hele tatt. Bar 8 uker foreløpig da, men sist ga ømheten seg i uke 10, så tror vel egentlig jeg slipper unna denne gangen. Hadde nettopp sluttet å amme når jeg ble gravid, så kan hende det har noe å si?

Skrevet

jeg merket første gang jeg var gravd at brystene var ømme.

Tok masse tester og var negativ. Etter jeg fikk ømme bryster tok jeg enda en test og da var testen positiv.

Nå er jeg gravid med andre mann, og kjente poå kroppen at jeg var gravid. men jeg hadde ikke like ømme bryster så tidlig som jeg husket forrige svangerskap. Men nå er jeg 17 uker på vei og de har vært ømme en goood stund.

Men jeg så også at brystene endret seg bittelittegranne også før jeg fikk konstatert at jeg var gravid.

Du får ta en test om en liten stund.

Skrevet

Nei, testen tok jeg et par dager etter ventet mens.

Skrevet

Jeg hadde ikke ømme bryster i forrige svangerskap, og heller ikke i dette. (Nå er jeg bare 5+3, men likevel). Ihvertfall ikke tidlig. Det kan være jeg fikk det mot slutten, men ikke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...