Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Jeg er glad for at det snart er helg!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Og jeg er glad for at babyen min har spist normale måltider i hele dag OG sover mer enn ti minutter sammenhengende. Hun skjønner nok at det er fredag og grunn for å feire. Hurra:)
Villa Perlesukker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Glad for at det er helg og vi skal kose oss sammen hele helga. Glad for at jeg har friske barn med mange venner Glad for supre naboer. Glad for en positiv og herlig svigermor og svigerinne.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Jeg er glad for at babyen sparker så mye som han gjør, selv om det holder meg våken om natta, for så vet jeg at han har det godt! Jeg er glad for å ha en herlig kjæreste, som står på hodet for at jeg skal ha det bra, enda jeg jo har det bra fra før. Han er så søt og god! Jeg er glad for at jeg har flotte foreldre, svigerforeldre og besteforeldre, som alle hjelper med det de kan av babyutstyr og ting man ellers trenger, for at vi skal slippe mest mulig styr. Og så er jeg glad for at jeg har en lillesøster som er veldig glad i meg, og som jeg er veldig glad i. Det er sannelig ikke alle som er så heldige. Jeg er glad for mye mer jeg, men nå ble det plutselig nok pc for en stund. På tide å komme vidre fra morgenkåpe tilværelsen, kanskje... hihi =)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 I'm glad I can lick your pussy clean tonight.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Jeg har fått meg barnevakt i morgen, for å gå til frisøren, handlet litt til meg selv og huset og generelt ha litt kvalitetstid med meg selv. Gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Jeg er glad for at det snart er helg, da skal jeg kose meg med mann og barn på tur! Jeg er glad for at jeg er gravid, og skal oppleve det fantastiske å bli mor enda en gang! Jeg er glad for at livet er godt
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Jeg gleder meg sånn til å få ut babyen i magen, og holde den i armene, amme den og kose med den!!) Kribler i magen når jeg tenker på det!! Gleder meg sååååånn!!!!)) Og så gleder jeg med til samboeren min kommer hjem i kveld,etter en uke borte!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Jeg er glad fordi jeg nettopp har sovet en liten lur på 1,5 time og ikke er fullt så trøtt! (Ammer om natta..)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Åh, for en koselig tråd! Jeg er glad for at babyen min sover godt i kurven sin og at vi skal reise på ferie til varmere strøk i morgen!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå