Gå til innhold

mamma i trondheim?


leirvik87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg bor i trondheim :D er 17 år og venter mitt første barn, menstermin er 22 mars, men skal på ultralyd 25 oktober og da får vi se om jeg blir flyttet fram eller tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har kjennt noe liv ifra den lille? :) og når har dere UL ? vi skal 22 oktober, det blir stas!! Gleder meg veldig..litt skummelt også, håper alt er som det skal ! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL 14 oktober. Har kjent spark fra den lille, jeg synes det kjennes ut som noen knipser meg forsiktig i magen! Første gang jeg er sikker på at det var bebien var i uke 16+2 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Er selv i uke 17 nå, men har ikke kjennt noe liv.. men hvet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da ,siden det er min første:)

Hvordan er formen deres? Jeg jobber fulltid som servitør og kjenner at det tynger i bena og avogtil nederst i rygg. Ellers er alt bra ! :)

Jobber dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

hos meg kjentes det ut som noen knipset meg inni magen. i begynnelsen merket jeg det når jeg lå/satt i sofaen med en pute i ryggen. nå kjenner jeg det flere ganger daglig og når jeg står, sitter, går og alt egentlig :) men regner med du kanskje har kjent noe nå?? =)

 

formen her er upåklagelig. skjønt nå i ettertid at jeg har vært småkvalm de første mnd. men lite oppkast. stort sett egentlig bare trøttere. i det siste har jeg jobber godt over 100% stilling, og det går helt fint. trodde derfor det var en liten gutt inni magen, men på ul i dag så vi en nydelig og tilsynelatende perfekt pike ;)) vi gleder ooooss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har enda ikke kjent noe til liv,(som jeg vet iallfall) er 17+3. Har små stikkende smerter men regner med det er ligamentene, og ikke litjen som har så kraftige spark at det gjør vondt.p Er utålmodig, for magen vokser jo så synes jeg skal merke noe snart:P Skal på Ultralyd den 27.okt. Teller ned dagene:) Jobber 100% i butikk og formen har hittil vært superb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter barn nr 5 ca 13.mars (en gutt). Har aldri gått til termin før, så jeg håper han kommer i beg.av mars. Er nesten 35 år når minstemann kommer.

Satser på at noen av oss møtes på St.Olavs, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ja, nå kjenner jeg liv :) Litt kjedelig for samboern min som ikke kjenner noe enda :/ Jeg synes det er kjempe morsomt!

22 okt var vi på UL, magefølelsen vår stemte og vi kunne tydelig se at det var en liten guttebaby i magen! :D Ble så glad!

Når har dere termin? Vi ble satt tilbake 5 dager.. så nå er den lille ventet rundt 26 mars, istedenfor 21.

 

Er i full jobb jeg også enda, og det går egentlig helt fint :D håper egentlig det holder seg slik.. for jeg er desverre alt for gla i å jobbe! :P

Hehe! :) Tenkt på navn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har også termin 26.mars :) jobber alt jeg bare orker enda, men kjenner jeg begynner å bli sliten. jobber natta. Ellers er formen veldig bra for øyeblikket og jeg koser meg med den voksende magen :) med de 3 andre har jeg hatt pyton sv.skap så det er så godt å kunne nyte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også vært på ultralyd! Termin flyttet til 26.mars! Da er vi tre? som har den 26? Så utrolig moro:D Jeg synes vi må få til et treff snart:) Når det gjelder navnevalg går diskusjonen hver dag, men vi er rimelig sikre på at vi må vente med bestemmelsen til vi får hilse på nurket:) Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei! Lurer på hvor dere bor i trondheim? Etter langt om lenge og lengre enn langt har vi endelig fått oss leilighet, på saupstad:) Flytter dit i begynnelsen av februar, så får vi håpe vi rekker å komme oss godt i hus før lilleknøttet bestemmer seg for å hilde på:) Hadde vært hyggelig å fått til et treff en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...