Gå til innhold

mamma i trondheim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spennende! Er selv i uke 17 nå, men har ikke kjennt noe liv.. men hvet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da ,siden det er min første:)

Hvordan er formen deres? Jeg jobber fulltid som servitør og kjenner at det tynger i bena og avogtil nederst i rygg. Ellers er alt bra ! :)

Jobber dere?

Annonse

• 2 uker senere...

hos meg kjentes det ut som noen knipset meg inni magen. i begynnelsen merket jeg det når jeg lå/satt i sofaen med en pute i ryggen. nå kjenner jeg det flere ganger daglig og når jeg står, sitter, går og alt egentlig :) men regner med du kanskje har kjent noe nå?? =)

formen her er upåklagelig. skjønt nå i ettertid at jeg har vært småkvalm de første mnd. men lite oppkast. stort sett egentlig bare trøttere. i det siste har jeg jobber godt over 100% stilling, og det går helt fint. trodde derfor det var en liten gutt inni magen, men på ul i dag så vi en nydelig og tilsynelatende perfekt pike ;)) vi gleder ooooss!!

Hei! Jeg har enda ikke kjent noe til liv,(som jeg vet iallfall) er 17+3. Har små stikkende smerter men regner med det er ligamentene, og ikke litjen som har så kraftige spark at det gjør vondt.p Er utålmodig, for magen vokser jo så synes jeg skal merke noe snart:P Skal på Ultralyd den 27.okt. Teller ned dagene:) Jobber 100% i butikk og formen har hittil vært superb!

• 2 uker senere...

ja, nå kjenner jeg liv :) Litt kjedelig for samboern min som ikke kjenner noe enda :/ Jeg synes det er kjempe morsomt!

22 okt var vi på UL, magefølelsen vår stemte og vi kunne tydelig se at det var en liten guttebaby i magen! :D Ble så glad!

Når har dere termin? Vi ble satt tilbake 5 dager.. så nå er den lille ventet rundt 26 mars, istedenfor 21.

Er i full jobb jeg også enda, og det går egentlig helt fint :D håper egentlig det holder seg slik.. for jeg er desverre alt for gla i å jobbe! :P

Hehe! :) Tenkt på navn ?

vi har også termin 26.mars :) jobber alt jeg bare orker enda, men kjenner jeg begynner å bli sliten. jobber natta. Ellers er formen veldig bra for øyeblikket og jeg koser meg med den voksende magen :) med de 3 andre har jeg hatt pyton sv.skap så det er så godt å kunne nyte det :)

Nå har jeg også vært på ultralyd! Termin flyttet til 26.mars! Da er vi tre? som har den 26? Så utrolig moro:D Jeg synes vi må få til et treff snart:) Når det gjelder navnevalg går diskusjonen hver dag, men vi er rimelig sikre på at vi må vente med bestemmelsen til vi får hilse på nurket:) Hva med dere?

• 4 uker senere...

Hei! Lurer på hvor dere bor i trondheim? Etter langt om lenge og lengre enn langt har vi endelig fått oss leilighet, på saupstad:) Flytter dit i begynnelsen av februar, så får vi håpe vi rekker å komme oss godt i hus før lilleknøttet bestemmer seg for å hilde på:) Hadde vært hyggelig å fått til et treff en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...