Gå til innhold

var ikke dette dyrt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo det var fryktelig dyrt synes jeg. greit nok at man ikke få så mye ull for 500kr i butikk men synes det var i overkant av hva man kan ta for brukt tøy.

Skrevet

Syns det verste var skjørt til 100,- per stykk.

Skrevet

jeg syns det var veldig dyrt for brukte klær..

ville aldri kjøpt det til den prisen..

Skrevet

Enig, det var dyrt. Kjøpte masse skjørt lik de der til 20,- stykket for ikke lenge siden. Det er passe pris.

Skrevet

ALT for dyrt!! Dessuten, skrukkete, stygge klær.

Skrevet

Wow! Lurer på om man i det hele tatt kan få så mye for brukt tøy. Vi får mye rådyrt designertøy fra besteforeldre her nå, men aldri om jeg ville solgt det brukt til så høye priser. Brukt tøy er brukt tøy.

Skrevet

Huff stakkar hun som blir hengt ut. Hehe, er ikke det alles mareritt. Men det var dyrt ja....

Skrevet

4 sett med bukse og genser for 500kr er ikke dyrt visst du tenker på nypris. Visst det er pent brukt og gode merker da, å ikke noe jallagreier kjøpt i utlandet ;) Ett sett med bukse/ og genser ligger ordinært på fra 299 og oppover for feks refleks-ull. Devold feks, eller joha, er/kan være dyrere. Kommer ann på om det er 2 lags ull eller vanlig ull. Det blir jo minimum 1200kr tilsammen for 4 sett ordinær ny pris.

Men når det er sagt gir jeg bare våre ullklær videre når de er for små. Det er jo ett undertøy. Ville ikkje tatt penger for det tror eg.

Skrevet

Man kan ikke sammenligne brukttøy med nytt, En ting er at butikken legger ut utgåtte sesong klær til lavere pris, men det å forvente at man skal få halv pris igjen for brukttøy er frekt

Skrevet

Men nå var det for billig. Hehe, fine klær da!!!!

Skrevet

Men egentlig dumt at det ikke er mulig å få gjen litt for brukte klær også da. Var lettere før. Virker som alle jobber hardt for at det skal være nesten gratis på Finn. Litt dumt det å. Men vil ikke betale for mye selv heller da. Men er prisene lave, kan jo alle gjøre gode kjøp. Fint det da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...