smiley81 Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Lurer på Grobags nattpose dot 2,5 ville være varm nok i vinter uten å trenge et teppe over. Har HM nattpose, men denne er for tynn allerede nå. Er Grobag tykkere?
Gjest JuniGull2010 Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Jeg kjenner ikke til Grobag. Men hva med denne? http://www.lillelam.no/default.pl?showProduct=439&pageId=78 Jeg har trykket på "legg i handlekurven" flere ganger, men så har jeg slettet den igjen... Den er jo så dyr! Men ull er jo best da...
Trollemor75 Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg vet ikke noe om H&M nattposen, men vi har brukt Gorbag siden fødselen (gutten er 18 mndr) og er strålende fornøyd. Akkurat nå har vi en sommer Grobag og en vinter Grobag i størrelse 18-36 mndr. Vi følger anvisningen i termometeret som følger med. Dvs. at ved 20 grader på rommet sover han med langermet body + Grobag, ved 18 grader på rommet sover gutten med langermet body + langermet pyjamas genser, ved 16 grader er det body + pyjamas (genser og bukse). Ikke noe teppe i tillegg. Jeg bruker ull om vinteren, men nå kjører jeg bomull og han sover søtt søtt.
*smula* Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Vi har brukt HM sin nattpose til gutten vår. Om vinteren hadde han pysj inni med ullteppe over, om sommeren lå han med body og pose. Har vært veldig fornøyd med posene, brukte de i nesten 2 år.
smiley81 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2010 Trollemor: kan jeg kjøpe en i størrelse 18-36 mnd eller burde jeg kjøpe størrelsen under? Jenta mi er 13 mnd.
Trollemor75 Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Hei! De er ganske store synes jeg, men det kan sikkert funke. Vinterposen virker mindre enn sommer posen. Med sommerposen passer fremdeles den vi har i 12-18 mndr, det ville ikke funket med vinterposen. I 18-36 mndr er posen veldig lang, det er rimelig komisk til tiders, for gutten klarer utmerket å gå med den. Han ser ut som en liten spøkelse. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå