Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 sa 5 åringen min i går da jeg spurte om hun kunne hente noe for meg.. Hallo, for en replikk på ett lite barn? Måtte forklare henne hva en slave faktisk var...Hun skjønte da at hun ikke burde si sånn mer;)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Nysgjerrig på hvordan du forklarte det til en 5-åring..?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Hehe, ja det var vel kanskje rette måten å håndtere det på. Jeg sa til min 5 åring, når han sa det samme, at da trengte han ikke å forvente at jeg skulle servere mat, bre over dyna og lese i hvertfall...Det fungerte det og altså...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Hehe.. Barn lirer av seg så mye rart. Her sa 7 åringen en dag "hvorfor må jeg rydde opp? Jeg må jo gjøre alt her i huset jo!" (han må rydde etter seg selv på gangen, rommet, stuen og etter måltider). Humret litt og spurte om vi skulle bytte, så kunne han vaske klær, støvsuge, vaske bad (ja, toalettet også vennen), bytte bleier, pusse tenner, rydde, vaske osv. Ble fort stille da ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå