Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Har kun sett ammepute i en babyforetning, men synes den var litt stygg, og desuten kostet den 700kr. Litt i meste laget, eller er det ca den prisen de går for? Jeg trenger ammepute, sier lege og jordmor, så om noen har tips på hvor man finner det blir jeg kjempeglad! Nettbutikker eller vanlige butikker som finnes over hele landet. Har ikke ikea og barnas hus og sånn her i nord.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Kid Interiør har kjempegode ammeputer
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Jeg driver en butikk og vi selger ammepute for 399.- Synes 700 hørtes mye ut, men kommer jo selvfølgelig ann på ha den er laget av. Silke?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 har sett amme pute hos baby shop til 399 kr.. er samme prisen som vi ga for vår som vi kjøpte på barnas hus.. pute vi kjøpte var helt hvit i trekket. vi ga puta til min manns bestemor så hun sydde trekk til puta.. hadde litt å bytte på.. greit å sleppe å bruke det samme trekket hele tiden..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 jeg har 2 å selge, den ene er helt ubrukt, den andre er bittelite brukt!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 jeg har vel sett dem fra 4-500 og oppover. ellers har de en oppblåsbar ammepute på boots apotek til 199, den er heeeelt grei.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Flotte råd! Takk folkens! Skal i første omgang sjekke ut den oppblåsbare, tror jeg. Det hørtes spennende ut. Og prisvennlig! Så er den jo lettere å frakte rundt også.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Barnashus.no har nettbutikk og priser på cirka 300 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå