Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Når man må vri om nøkkelen i evigheter før bilen gidder å starte (virker som det er problemer med å få gnist, uten at jeg skal påberope meg å være motorekspert), er det da tennplugger eller slikt som kan være problemet? Holder på å bli sprø. Dyrt å fikse, eller kan man gjøre det selv (om jeg får tak i en nevenyttig person vel å merke)?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Kan være starteren som synger på siste verset. Pass på å parkere der det heller litt nedover så kommer du deg i det minste av gårde hvis den klikker helt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 ...eller så blir hun stående på bunnen av en bakke, langt fra parkeringsplassen sin, med en bil som ikke vil starte.... hehe Jeg synes du skal sjekke om det finnes noen mekanikere/hobbymekanikere i omgangskretsen din som kan sette en diagnose og kanskje kjenner til ca pris for å få fikset problemet. Kanskje her noen du kjenner en bror eller noe som er god på slikt. Er du heldig får du hjelp fort. Slike ting kan være filleting som du kunne fått ordnet fort, men gi gode penger til et verksted om du tar bilen dit. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå