Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Er bedt i bryllup til ei gammel venninne som jeg har hatt kontakt med fra og til i mange år. Tidligere var kontakten tettere, og vi delte også leil en kort periode. De siste årene har geografisk avstand ført til mindre kontakt, ingen andre bakenforliggende årsaker til dette. Iallefall hun skal gifte seg. Jeg har ikke truffet mannen hennes særlig mye, de har ikke vært sammen så lenge. Så jeg var i det hele tatt ikke sikker på om vi kom til å bli bedt. Hun har truffet min mann mange ganger, hjemme, fest og div anledninger. Innbydelsen gikk bare til meg, og vi syntes det hele var litt rart. Vet ikke om det bare er meg som kommer dit som eneste uten følge.. Fikk beskjed på mld om at det bare var meg som var bedt pga de måtte begrense seg mht pris og ant gjester. Vi har planer om å gifte oss, men vet med meg selv at jeg ville bedt begge eller ingen....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Grei forklaring på hvorfor de ikke har anledning til å be mannen din også. Og selv om dere er sammen så er dere vel ikke siamesisketvillinger og må gjøre alt ilag? Du er invitert og så kan du velge selv hva som er viktigst: Gå i bryllup til venninna di eller sitte hjemme å holde mannen i hånda
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Helt utrolig sært. Men deet samme skjedde faktisk oss. En kammerat av mammen giftet seg, og kun maammen min ble bedt. Viste seg a brudeparet hadde invitert alle sine "gamle" venner alene fordi de følte de ikke kjente partnerne godt nok....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Hadde ikke gått. Personlig forstår jeg ikke at folk gidder å gifte seg, før de har råd til å gjøre det skikkelig. Vi sparer enda vi..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Det er uhøflig og i strid med alle regler av vertskapet å ikke invitere mannen din samtidig, om de ikke skal ha et rent dameselskap (noe som er svært usannsynlig i et bryllup ...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå