Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Huff... Jeg leste saken om prøverør for tredje gang på siden her, og nå sitter jeg å gråter. Litt hormonell her, men syns det er så urettferdig at mennesker som ønsker seg så inderlig barn ikke skal få det. Kan bare tenke meg jvor fortvilet de må føle seg... Selv har jeg et nydelig "uhell" på 2 år, og er gravid med nummer to. Med nummer to brukte vi 5 pp før den satt, og jeg husker enda skuffelsen til både meg og min mann da testen var negativ eller mensen dukket opp.. Huffameg..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Ja, du er heldig. Merkelig nok så venner man seg til å ikke få det til på en måte, og man mister forhåpningene etter lang tid. Takk din lykkestjerne for at du snart har sjarmtroll nr 2 på vei.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Ja, jeg vet at jeg er heldig! Men føler nesten at jeg får dårlig samvittighet når det finnes andre som sliter så mye. Syns det er så trist. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå