GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Hvoran er de? Vanntette f.eks? Gutten min blir 2 år i vinter, så vil ha en lett og god bevegelig dress, og ikke minst vind og vanntett:-) og ventilerende! :-) Syns reimatec er tipp topp til nå, men nå lurer eg på hvordan reflex er fordi brisen er mye billigere
Cornelianelia Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Vi hadde Reflex-dress til snuppa i fjor vinter og var fornøyd med den. Tipper jeg kjøper Reflex i år også. Nå skal det sies at vinteren i fjor var veldig kald, og dermed ikke så våt. Jeg vet faktisk ikke så mye om hvordan dressen er i forhold til vann, men husker ihvertfall ikke at det var noe problem på vårparten. Jenta var ihvertfall god og varm i kulda.
dolly29 Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Jeg har kjøpt reflex sin vinterdress iår. (har kjøpt reima tec også) Håpet reflex sin er god, for da blir det bare det til neste år. Vi har hatt vårdressen til reflex og har vært veldig fornøyd med den. ikke vært våt i det hele tatt. (men har brukt regnklær det verste dagene da), dressene skal ikke vaskes så ofte, (helst ikke i det hele tatt), men jeg fikk beskjed på sørbø (der jeg kjøpte reflex dressen) om å bruke flytende imprignering hver gang den ble vasket..
rima Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Ja, da har jeg vært ute i dressjungelen i dag og kjøpt Reflex. Fikk veldig god veiledning på butikken da Det er jo dette med vannsøyle som sier noe om hvor tett en dress er. Godkjent vanntett er 3000mm vannsøyle. Reflex sin dress har 8000. Reima tec (mulig det var +) hadde visst 10 000. Så ja, reima er mer tett, men det holdt i lang tid med 8000 vinterstid. Det er jo ikke regndress de har bruk for liksom. Så jeg kjøpte Reflex til 700kr og legger heller mer penger i god lue, votter og sko Veldig fornøyd med valget etter god hjelp på butikken )
oktoberjentene;) Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Jeg hadde reflex sin vinterdress til gutten min i fjor vinter.. da var han 2,5 år... han var aldri våt eller kald ) har kjøpt reima tec dress til begge barna denne gangen, men det var mest fordi reflex dressene var utsolgt i den str jeg skulle ha... reima sine dresser f.eks tåler mer slitasje og mer vann en reflex sine... + at det er ekstra varmeplate i rompa på dressene opptil str 98... men de minste barna sliter ikke sååå mye på dressene sine akkurat..
♡ A & E ♡ Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Har hatt vårdress og vinterdress i refleks og har vært fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå