Gå til innhold

Erfaringer med reflex sine vinterdressen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvoran er de? Vanntette f.eks?

Gutten min blir 2 år i vinter, så vil ha en lett og god bevegelig dress, og ikke minst vind og vanntett:-) og ventilerende! :-)

Syns reimatec er tipp topp til nå, men nå lurer eg på hvordan reflex er fordi brisen er mye billigere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde Reflex-dress til snuppa i fjor vinter og var fornøyd med den. Tipper jeg kjøper Reflex i år også.

Nå skal det sies at vinteren i fjor var veldig kald, og dermed ikke så våt. Jeg vet faktisk ikke så mye om hvordan dressen er i forhold til vann, men husker ihvertfall ikke at det var noe problem på vårparten.

Jenta var ihvertfall god og varm i kulda.

Skrevet

Jeg har kjøpt reflex sin vinterdress iår. (har kjøpt reima tec også:o) Håpet reflex sin er god, for da blir det bare det til neste år. Vi har hatt vårdressen til reflex og har vært veldig fornøyd med den. ikke vært våt i det hele tatt. (men har brukt regnklær det verste dagene da), dressene skal ikke vaskes så ofte, (helst ikke i det hele tatt), men jeg fikk beskjed på sørbø (der jeg kjøpte reflex dressen) om å bruke flytende imprignering hver gang den ble vasket..

Skrevet

Ja, da har jeg vært ute i dressjungelen i dag og kjøpt Reflex. Fikk veldig god veiledning på butikken da :)

Det er jo dette med vannsøyle som sier noe om hvor tett en dress er. Godkjent vanntett er 3000mm vannsøyle. Reflex sin dress har 8000. Reima tec (mulig det var +) hadde visst 10 000. Så ja, reima er mer tett, men det holdt i lang tid med 8000 vinterstid. Det er jo ikke regndress de har bruk for liksom.

Så jeg kjøpte Reflex til 700kr og legger heller mer penger i god lue, votter og sko :) Veldig fornøyd med valget etter god hjelp på butikken :))

Skrevet

Jeg hadde reflex sin vinterdress til gutten min i fjor vinter.. da var han 2,5 år... han var aldri våt eller kald :))

har kjøpt reima tec dress til begge barna denne gangen, men det var mest fordi reflex dressene var utsolgt i den str jeg skulle ha...

reima sine dresser f.eks tåler mer slitasje og mer vann en reflex sine... + at det er ekstra varmeplate i rompa på dressene opptil str 98... men de minste barna sliter ikke sååå mye på dressene sine akkurat.. :)

Skrevet

Har hatt vårdress og vinterdress i refleks og har vært fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...