Gå til innhold

Hva med guttenavnet Herman?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæææææh!

 

Styggeste navnet som finnes! Ikke finn på å kall den stakkars ungen din for det.

Skrevet

minner meg om filmen om gutten HERMAN som hadde kreft.. ikke særlig..

Skrevet

Ser det har vært tatt opp her mange ganger i det siste faktsik, lurer på om det er på vei inn igjen? Vi har nemlig vurdert det til vårt barn, om vi skulle få en gutt neste gang: Det er oppkalling etter min oldefar....

 

Men igjen, jeg valgte Nora i 2004, og da var det ingen jeg visste om som het det... nå heter jo "alle" det.. Hehe.

Typisk meg å være sent ute med en trend :)

Skrevet

Trodde Herman hadde vært populært lenge jeg. Kjenner iallefall flere små som heter det. Fint navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...