Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Blæææææh! Styggeste navnet som finnes! Ikke finn på å kall den stakkars ungen din for det.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Det ble akkurat diskutert her; http://www.barnimagen.com/forum/thread/142302659
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 minner meg om filmen om gutten HERMAN som hadde kreft.. ikke særlig..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Ser det har vært tatt opp her mange ganger i det siste faktsik, lurer på om det er på vei inn igjen? Vi har nemlig vurdert det til vårt barn, om vi skulle få en gutt neste gang: Det er oppkalling etter min oldefar.... Men igjen, jeg valgte Nora i 2004, og da var det ingen jeg visste om som het det... nå heter jo "alle" det.. Hehe. Typisk meg å være sent ute med en trend
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Trodde Herman hadde vært populært lenge jeg. Kjenner iallefall flere små som heter det. Fint navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå