Gå til innhold

Bestemor 80 år - hva gi i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemor er 80 år og har invitert til visitt.

Ikke stor fest. Da hun går til cellegift behandling.

Har aldri gitt henne gave. Hun har aldri invitert noen hjem til seg, har ikke noe nært forhold til henne heller.

Hun har mange barnebarn. men er en jeg ser på som "egoist" og er reservert og lliker ikke å være sosial.

Hun passer godt på hva hun spiser, så tanken min på å gi henne en god konfekt ekse med noen flotte blomster er egentlig bortkastet penger tneker jeg.

Har tenkt å gi henne et bilde av småen (fotograf som har tatt bilde) i en fin ramme.

Men hva mer enn blomster kan vi gi henne?

Tips tas imot med stor takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med ei bok?

eller løser hun kryssord, kanskje no iden retning?

Skrevet

vi skal gi m farmor en så kalt koloial kurv. har kjøpt en fin kurv som vi skal fylle med div kremer, gode såper og noe av det hun liker å spise feks litt ost og kjeks og litt spekemat..

Skrevet

Hva med å gjøre bildet mer originalt. Lag en eller annen fotogave, en kopp eller lignende med bilde av barnebarna. Evt med bilde av hele familien.

Har du tid, er en fotobok en strålende gave.

Du kan bestille fra Japan foto, fotoknudsen, elite foto eller andre. Det er massevis av slike produkter å velge mellom.

Skrevet

Din bestemor, altså barnas oldemor?

Jeg gav min farmor en nyydelig ullpledd en gang i kremfarge med gull-brodert navn på "Oldemor" kjøpte det på Monogramservice.no

Kjempenydelig teppe, og hun ble kjempegla!

Skrevet

masse flotte forslag, men noen blir vanskelig å sskafffe. Siden hun har bursdag på søndag :-)

Takk alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...