Gå til innhold

Stelleveske, hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leting etter stelleveske. Vil ha en praktisk og god stelleveske som får plass til alt man trenger. Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så individuellt hva man trenger. Men husk at i lang tid fremover kan det hende at dette er eneste vesken du har med deg. Jeg synes derfor det er verdt å betale litt for den. Dessuten bør du vurdere hvor mye barnefaren kommer til å bruke den. JEg valgte ikke en som hørte til vogna og er veldig fornøyd med det. Synes den fungerer bedre når jeg skal bort og slik når den ikke ser så veldig "vognete" ut. Jeg synes det er viktig med noen lett tilgjengelige rom på utsiden som jeg kan oppbevare penger, nøkler og slikt i. Det er også en fordel at den står greit på gulvet uten å velte dersom du skal sette den fra deg, samt at det er et materiale som er lett og vaske/tørke av og ikke trekker så lett fukt. Det er ikke alltid rent de stedene du kommer til å skifte på barnet ditt fremover og alle kafeer har desverre ikke forstått at vi damer setter pris på knagger til å henge fra oss ting i passende stellehøyde.

Skrevet

Ei stilig veske med mange lommer holder i massevis, de får du somregel billigre enn ei fancy stelleveske ;)

Skrevet

Noen som har noen bra forslag til hvilken stelleveske??

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å bestille en slik skip hop stelleveske:)

Skrevet

Hei :-)

Jeg har endelig kjøpt meg en stelleveske jeg har hatt lyst på lenge.

Kjøpte den brukt, så det ble ikke så kjempedyrt.

Det er en Ju-ju-Bee, bee-all!

Superfornøyd altså!! Kjempefine løsninger og stilig utseende.

Selv om den er litt dyr, så er det greit å slippe å irritere seg over at det ikke er nok lommer til bleier, klær, mat o.l, at man aldri finner igjen nøklene eller mobilen.

Uansett hva du bestemmer deg for, så lykke til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...