Hikken Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Blir gal! Har en handlepose med 8 pakker vaskepulver som jeg ikke finner igjen! Skittetøyskurvene hyler i panikk over vekta her, nå ryker snart sekker og stativ! HVEM HAR GJEMT PULVERET MITT? Disse jævla husnissene skal få juling når jeg får tak i dem.
Feita Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Let på rommet til avleggeren(e)... He, he. Hvor står maskina? I kjelleren, på badet eller....???? Den må jo stå på boden din eller et annet lurt sted du pleier å sette fra deg handleposene?? Lykke til i jakten! PS: Kanskje noen har vært snille og trodd at det var en søppelpose og at den nå ligger på fyllinga!!
Hikken Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2010 Avleggerns rom er sjekket, det er også bad, gang og kjøkken. Mistenker dessverre at gubbelars har kastet den inn i boden hvor alt annet skrap etter oppussingen også er kastet inn... Ikke er det noen her som pleier å gå med søpla uten å få beskjed om det, så tror fyllinga er usannsynlig.. Takk for lykketilen, jeg fortsetter jakta!
Formerly known as Tina Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 haha. Har du sett i kjøleskapet? Der ender mye av mitt opp:-) Lykke til på jakten
Hikken Skrevet 10. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2010 Haha, jeg er riktignok surrete, men tror jeg skulle jobba hardt for å få 8 x 1,2 kg vaskepulver inn der alså :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå