Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 hei jeg har fått svakt pos test men samme dagen beg jeg å blø ikke mye bare sånn på papiret,mister jeg el hva. kan man blø uten å miste også,har mens smerter og vont i korsryggen og kvalm
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Klart du kan blø uten å miste, er ganske vanlig. Symptomene kan være enten mens eller gravid så vanskelig å vite. Du kan få legen til å ta blodprøve over noen dager for å måle hcg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 For meg var syptomene på at jeg var gravid veldig like som når mensen kom. Dessuten hadde jeg blødninger flere ganger de første ukene. Jeg blødde mer enn litt bare på papiret, og i dag har jeg i lita jente på 3 mnd. Og fikk beskjed om at kroppen ikke alltid skjønner at du er gravid, så man kan blø litt når man egentlig skal ha mensen et par mnd ut i graviditeten Lykke til, håper alt går bra med deg og at spiren sitter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå