Nå er vi seks:) Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Har bursdag i morgen, og for første gang på 2,5 år har vi fått barnevakt til alle barna fra kveld til neste morgen. Jeg å samboer skulle ut sammen, spise god mat og dra ut på byen senere. Vi får aldri gjort noe sammen uten barn, så jeg har virkelig sett frem til å få være litt "kjærester" igjen, utenfor husets fire vegger. vi skulle tilogmed leie hotellrom og ha en deilig morgen bare for oss selv. Men, nå har de to største fått streptokkokker, 40 i feber og er kjempe dårlige begge 2. Det sier seg selv at det er uaktuelt å dra fra de nå da. Det er grusomt å se hvor vondt de får i halsen av disse streptokokkene,. Helt forferdelig med barn som ikke klarer svelge mat eller drikke.Har så vondt av dem, også får jeg dårlig samvittighet når jeg tenker at de fikk det på et veldig upassende tidspunkt. Men sånn er det å ha 4 barn, barnevaktene sitter ikke på trappa og venter:) Vi får kose oss hjemme i stedet, og gjøre det beste ut av det. Sånn, skal ikke klage å syte mer. Måtte bare få det ut:)
Hikken Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Uff da, sånt kommer alltid på verst tenkelige tidspunkt. Stakkars barna dine, streptisser er jævlige greier, og stakkars dere som må avlyse kvelden. Håper dere får tatt det igjen en annen gang, dere får gjøre det beste ut av det i mellomtiden ) Dere får spandere på dere en dritdyr vin eller noe som plaster på såret og bruke den til å skylle ned dritgod mat dere sikkert snekrer sammen på kjøkkenet ) Gratulerer med morgendagen!
Villa Perlesukker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Uff skjønner deg godt. Vi er også 6 og vet godt hva du mener medbarnevakt ..... Sender deg en varm klem:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå