UpsyDaisy Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Jeg er bare 14 uker på vei, men har allerede fått en veldig tydelig gravidmage! (Det er ikke oppblåsthet lengre) Andre som har opplevd dette andre svangerskapet uten at det har vært fler enn en inni der Lurer på hvordan dette skal ende om jeg fortsetter å vokse i dette tempoet....
Tulla med tre små Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Huff ja, med nr to hadde jeg også mage omtrent fra første dag... Nå med nr 3 er jeg derimot 20 kg lettere, så jeg har ikke fått noe mage ennå, selv om jeg er 15 uker nå.
varuna Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 jepp kjenner til det med nr 2.jeg fikk mage da i uke 11 og var kjempe stor hele veien,lå over det farga feltet i papirene og rett før termin forsvant jeg ut av hele skjemaet så de måtte bare skrive magemålet over.... ut kom en flott gutt på 4,4 kg
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 I know the feeling! Jeg er førstegng og 15 uker på vei nå, men har hatt mage siden 8 uke.. folk kommer faktisk bort til meg å lurer på om jeg er i 5 mnd!! er jo ikke engan gi 4! og jeg er ellers slank, så proposjonalt er det ikke.. hehe hvordan skal dette gå... enten er det fler eller så er det en skikkelig sværing ♥
G-M-F Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Jeg har mage som jeg må skjule, da jeg er bare 8 uker på vei. Når jeg gikk med nr 1 så kunne jeg skjule magen til jeg var 5 mnd på vei. Veldig praktisk den gangen, da jeg skulle på jobbintervju. Denne gangen går nok ikke det, lurer på hvor diger jeg skal bli.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå