Villa Perlesukker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Har ikke anelse på hva jeg skal lage men har huset ferdigvasket og tenkte og finne på noe gøy å gjøre i kveld hjemme pluss lage noe god og barnevennlig mat. Fingermat til barn men som vi voksne og kan nyte? Pizza har vi spist denne uka og Taco er jeg litt lei....
neekap Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Jeg synes de kyllingklubbene som heter Litt av en kylling er kjempegode. Finnes i flere smaker.. Godt med forskjellige diper/sauser til :-) Kan jo ha diverse rå grønnsaker ved siden av også, en deilig salat el.l.. nam, det fikk jeg lyst på ikveld..
Hikken Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Gyros håper jeg ) Må bare fortelle mannen at det er det hankal handle inn til (og siden jeg er syk og stakkarslig burde jeg få vilja mi;o)!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Hva med pitabrød? Går jo an å ha alt mulig kjøtt nedi der, kjøttdeig,kylling,biff.. Ha oppi salat og noe saus eller dressing hvis man liker det. Veldig godt,og enkelt å variere:)
*Rutletutt* Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Her blir det, som hver fredag, verdens beste hjemmelagde pizza (min;-)) sammen med en god salat. Kyllingvinger er jo god fingermat, som ungene her elsker, i hvertfall. Ellers er jo kjøttsaus og pasta populær barnemat, eller lasagne.
hit og dit Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Her skal vi alle sammen ha ulike middager i dag. Kjedelig. * 3 - åringen skal ha restene av grønnsakssuppa fra i går * 1 - åringen skal ha kokte grønnsaker og noe til, vet ikke hva enda, men orker ikke prosjektet å gi hun suppe. * Mannen spiser ute med jobben i dag, og satser på at de slår på stortromma siden det har vert litt oppgangstider der i det siste. * Meg er det litt usikkert med. Suppe kanskje?
signe maten Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Å, er det fredag? Javelja! Nei, si det.. ^^
Mammaen til Isak Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Jeg jobber i helga.. Guttungen er hos faren.. Samboern skal sikkert spise rester fra ukas middager som står på kjøla ) (Kjenner jeg han rett gidder han ikke finne på noe mer når han er aleine hjemme)
Ugl@ Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 I dag blir det hjemmelaget biffsnadder :-) Strimler av storfekjøtt, god marinade ( gidder man ikke lage selv så er Santa Marias Allround utmerket) Løk, paprika, championg, råstekte potetbåter med Maldonsalt, peppersaus, frisk salat. Kjøttet stekes i små porsjoner etter en god times bad i marinaden. Soppen kryddres med salt og pepper etter å ha stekt i 50/50 margarin og meierismør...mmmm Mor og far nyter gjerne maten med et glass deilig kraftig rødvin til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå