Gå til innhold

Hva blir det til fredagskos jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke anelse på hva jeg skal lage men har huset ferdigvasket og tenkte og finne på noe gøy å gjøre i kveld hjemme pluss lage noe god og barnevennlig mat.

Fingermat til barn men som vi voksne og kan nyte? Pizza har vi spist denne uka og Taco er jeg litt lei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de kyllingklubbene som heter Litt av en kylling er kjempegode. Finnes i flere smaker.. Godt med forskjellige diper/sauser til :-) Kan jo ha diverse rå grønnsaker ved siden av også, en deilig salat el.l.. nam, det fikk jeg lyst på ikveld..

Skrevet

Gyros håper jeg :o) Må bare fortelle mannen at det er det hankal handle inn til (og siden jeg er syk og stakkarslig burde jeg få vilja mi;o)!

Skrevet

Hva med pitabrød? Går jo an å ha alt mulig kjøtt nedi der, kjøttdeig,kylling,biff.. Ha oppi salat og noe saus eller dressing hvis man liker det. Veldig godt,og enkelt å variere:)

Skrevet

Her blir det, som hver fredag, verdens beste hjemmelagde pizza (min;-)) sammen med en god salat.

Kyllingvinger er jo god fingermat, som ungene her elsker, i hvertfall. Ellers er jo kjøttsaus og pasta populær barnemat, eller lasagne.

Skrevet

Her skal vi alle sammen ha ulike middager i dag. Kjedelig.

* 3 - åringen skal ha restene av grønnsakssuppa fra i går

* 1 - åringen skal ha kokte grønnsaker og noe til, vet ikke hva enda, men orker ikke prosjektet å gi hun suppe.

* Mannen spiser ute med jobben i dag, og satser på at de slår på stortromma siden det har vert litt oppgangstider der i det siste.

* Meg er det litt usikkert med. Suppe kanskje?

Skrevet

Å, er det fredag? Javelja! Nei, si det.. ^^

Skrevet

Jeg jobber i helga..

Guttungen er hos faren..

Samboern skal sikkert spise rester fra ukas middager som står på kjøla :o)

(Kjenner jeg han rett gidder han ikke finne på noe mer når han er aleine hjemme)

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget biffsnadder :-)

Strimler av storfekjøtt, god marinade ( gidder man ikke lage selv så er Santa Marias Allround utmerket)

Løk, paprika, championg, råstekte potetbåter med Maldonsalt, peppersaus, frisk salat.

Kjøttet stekes i små porsjoner etter en god times bad i marinaden. Soppen kryddres med salt og pepper etter å ha stekt i 50/50 margarin og meierismør...mmmm

Mor og far nyter gjerne maten med et glass deilig kraftig rødvin til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...