Gå til innhold

Fredagsmiddag da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, da er det endelig helg!!! Hva skal dere ha til middag i dag? Jeg er HELT tom for ideer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal faktisk lage pizzahorn/snurrer i dag..gjør klar deigen, så får lillesnuppa være med å legge på fyll/ost når hun kommer hjem fra barnehagen :)

Skrevet

Jeg er så matlei om dagen at hos oss blir det veldig enkelt. Ferdiggrillet kyllinglår fra meny med salat og baguette til. Litt spent på hvordan veslejenta reagerer på kyllinglår, vi har aldri prøvd det før. Tenkte det kanskje var lettere med lår enn vinger. Synes mest synd på mannen min som aldri får spise noe han har lyst på. Jeg bare gir beskjed om hva han må lage siden jeg er for kvalm til å lage noe selv.

Men i morgen skal vi ha hjemmelagetpizza. Det lir bra. Skal til og med ha annanas på. det fant vi ut at vi vel nesten ikke hadde spist siden vi fikk det i barnebursdager da vi var små.

Skrevet

Her blir det hamburgere, pommes frites og salat. Fredagskos!! Samt at det er enkelt og greit. Litt usikker på om vesla egentlig liker pommes frites, så jeg koker noen pastaskruer i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...