Gå til innhold

skulle ønske det skjedde noe snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært 2 ganger på modnings akup, og begge gangene har jm vært veldig positiv og sagt, nå kommer det til å skje noe veldig snart, enten i kveld eller i morgen, men ikke mer enn 3 dager og her sitter jeg 10dager etter 1, og 2dager etter andre... hehe, de er bare mennesker, men om hun kunne hatt rett, da hadde jeg blitt så glad:) kjenner jeg er sliten og uoplagt av å gå å ha vondt i magen og ryggen ustoppelig, vondt å ligge også... også er jeg så innmari spent på babyen.... :)

gleder meg masse til det skjer noe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den.

Jeg ble fortalt av jordmor tirsdag at jeg måtte hjem og pakke bagen for de kom til å legge meg inn onsdag. (liten og rolig baby)

Men her sitter jeg... med ny time om to uker!!! Sukk.... Var liksom nå innstilt på å få henne ut! Jordmor var liksom så sikker i sin sak!

Skrevet

ja, de er liksom veldig sikker i sin sak... men det slår visst feil for dem av og til og....

lykke til!

kanskje får vi i helgen:)

Skrevet

Kjipt når de "lærde" sier slike ting for man får så store forhåpninger..... Jeg har hørt fra både lege og jordmor at babyen her ligger helt klar og forholdsvis langt nede (har gjort det siden uke 32) slik at jeg neppe går til termin. Men slike kommentarer kan jeg bare ikke lytte til, for da blir jeg utålmodig kjenner jeg! Så jeg er innstilt på å gå over tiden..... har 3 uker igjen til termin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...