Gå til innhold

Barnehage-tursekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha til jente tre år, som er litt smal. Har du noe å anbefale, eller vet du om en butikk i Oslo/Bærum som har mange forskjellige typer.? Vil helst slippe å gå fra butikk til butikk og sammenligne. Helsport og Troll er vel det som er mest aktuelt.

Alle tips mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bergans! http://bergans.no/sider/start_sekker.asp

Har kjempegode erfaringer fra den etter å ha jobbet noen år i bhg, den er smal, passe stor og sitter godt på ryggen. Har spenner over hofte og bryst. Koster 300,- i sportsbutikker.

Har kjøpt sånn til min egen datter på 2 år nå :o)

Skrevet

jeg og hadde lyst å kljøpe en slik bergans sekk til min 2 åring. men det ble en rimeligere en, veldig fin og grei. STor plass. men ikke bergans da... Får bli bergans neste gang.

Skrevet

Venninnen min fikk Bergans til sin datter på 3 år. Den er helt topp. Ser at det er mange sånne sekker på barna som er ute på tur.

Skrevet

Sverger også til Bergans-sekk. Frøkna her har 12-liters rosa sekk med kamu-mønster. Utrolig god plass i den sekken og den er smal og fin, god å bære og har gode strammemuligheter. Koster ca 300 kroner.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bergans her og! Guttungen fikk det nå til 3årsdagen, og han digger den :o) Jenta har hatt sin i 2 år i bhg, og den er helt super :)

Skrevet

Helsport elg. Har den til min tre-åring. Akkurat passe stor, Behagelig å bære og relativt enkelt for han å ta av og på. Fikk også best i test sist det ble testet sekker for barn.

Skrevet

Vi har også den minste Bergans sekken. Veldig fornøyd, men har fått tilbakemelding fra barnehagen om at det kan bli litt slitsomt når de er på tur og de må hjelpe til å åpne alle sekkene da det er vanskelig for små barn å få opp låsene.

Skrevet

Takk alle sammen! Du som har Helsport Elg, hvor er den kjøpt? Fant den ikke hos G-Sport eller Anton.

Barnehagen så også at "alle" har Bergans, og det ser man i svarene her. Lett for barnet å ta feil sekk når alle har like?? Har dere Lindesnes eller Nordkapp-varianten?

Jeg har i hvert fall tenkt å la snuppa prøve før vi bestemmer oss, en sekk som sitter godt til et barn, kan bli helt feil til et annet.

Skrevet

Helsport sin elgsekk anbefales herifra også! Skitt fiske.no :-)

Best i test og det skjønner jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...