Gå til innhold

fly nå !! 33 uker på vei.. noen med erfaring? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil så gjerne til varmen.. før lillegutt kommer til verden! noen som har noen ord å gi meg ? er generelt frisk og rask så skulle ikke være noen fare for fødsel enda! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan jeg bare si ut i fra meg da...Men jeg hadde ikke tatt fly og reist til syden nå som du er i uke 33. For du har bare igjen 7 uker til termin og vet aldri... Men det er jo opp til deg dette hva du tar sjansen på nå....

Skrevet

når det gjelder selve flyturen så er ikke det noe problem.. jeg fløy selv i uke 32 uten noen problemer! Avhengig av flyselskapet må du kanskje ha med et brev fra legen som bekrefter at du er "fit to fly".. Et tips for en mer behagelig reise er å bruke støttestrømper og drikke mye vann (i hvert fall hvis du er plaget med hevelser og vann i kroppen).

Når det gjelder det å reise og være såpass langt unna hjemme 7 uker før termin må du nesten vurdere selv. Jeg hadde ikke hatt noe problem med det - særlig siden jeg har vært i veldig fin form. Men jeg hadde nok valgt å reise til et sted med en nogenlunde god standard på helsevesenet.. :)

God tur!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...