Gå til innhold

MD Formulation(hudpleie)/Dermalogica..Hva er best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sliter med kviser,mass talg , har akne betenelse., masse utbrudd osv.Huden min skrik etter fuktighet,da den er så tørr.. Prøvde Dermalogica for ca 2 uker siden.,har prøvd det 3 ganger da j fikk meg noen prøver. Knall bra .Veldig fornøyd.--. Men problemet ble at ingen hudklinikk selger dette i nærheten av meg.. Men dem hadde Md..Begynte på rens ig¨år,og tok en idag, virker som det er bra produkter.. Hva er egentlig best? Jeg føler at Md er sterkere enn Dermalogica?Altså produktene... Fikk også prøve en mega super krem. Matis. Men den kosta, over 600 kr for en hud krem.Så den la jeg tilbake, men tok en aen krem... Md rensen kosta 410 kr.. Syntes det var dyrt,men virker for å være meget drøy-- Hva slags produkter ville dere anbfale meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke årøvd dermalogica mer enn enkelt ganger, og ikke over tid, så kan vel ikke si noe om det. Men MD derimot går jeg bare og sparer til;) Fantastiske produkter! Sørg for at du får en skikkelig hudanalyse først av hudpleier, så får du produktene som er tilpasset din hudtype. Nyt det!

Skrevet

Takk for svar .

Tar dem hud analyse på alle hudklinikker ,der dem selger produktene?? Der jeg kjøpt dem var det en hudterapaut ,som drev . Hvor mye koster det??

Jeg betalte som sagt 410 kr for den rensen (synts den var jævla dyr for å si dt slik) Men ser nå at den er drøy,og super produkt så da er det verdt prisen.-..

Skrevet

Ja, de ligger på den prisen og oppover. Men jeg mener det er verdt det! Jeg vet ikke om det er noen prisforskjell, men jeg vet de selger produktene på parfymerier også. Der vil de ikke gi hudanalyse på samme vis, men hos en hudterapeut e.l. er de jo utdannet innen dette. Grunnen til at disse produktene er så dyre er fordi de inneholder en konsentrert mengde av virkningsstoffene, som i andre produkt er vannet ut med masse dritt. Man trenger heller ikke så mye av de, og de varer ganske lenge!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...