Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg ble fortere gravid enn planlagt. Jeg har vanskelig med å få barn å tenkte det kom til å ta mange mange månder t.o.m år før jeg ble gravid på nytt. Men neida her klaffet det på første forsøk. Og jeg som brukte 2 år på mitt første barn som forsåvidt er verdens nydeligste gutt! Han har ikke fylt et år enda og kommer til å være 14 mnd når nr 2 kommer.. Men dette blir da veldig tungt ser jeg for meg? Likevell er jeg glad. Dette er jo et mirakel!!! Andre med erfaringer? Hvordan planlegger dere dagen? Hvordan er det? -Vær ærlig da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå