Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Måtte nesten skrive "bittelitt", for jeg er evig takknemlig for at jeg kan være sammen med sønnen min den første tiden. Men noen ganger vi er ute blant folk, tenker jeg at det skal bli godt å komme hjem og slappe av. I dag har vi vært hjemme i hele dag og da tenker jeg at det er skikkelig kjedelig og at det skal bli godt å komme seg ut igjen!! Jeg er aktiv i barselgruppa og har noen venninner til som skal gå hjemme i år, men likevel føler jeg det er noe som mangler liksom?? Vet ikke jeg, er kanskje situasjonen som er uvant.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jepp Det er mange som kjeder seg =) Men ingen perfekte dib-mødre selvsagt Jeg gledet meg kjempemasse til å komme i jobb igjen, er ikke typisk vaske-huset-person
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 ikke bare bittelitt.. men MØE! Joda, er aktiv med barnet og vier min tid til hun. Men allikavel, er noe der som mangler. Blir sikkert skutt med hagle av dibberne nu. Men shitt au!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Jah, kjedet meg i 1,5 mnd. Var hjemme 3 mnd fulltid, så begynte jeg å jobbe m gradert uttak. Jobbet 3 dg pr uke. Topp! Fikk med det beste fra både jobb og hjemmetid. Ble aldri kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå