Blåveis Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Er det noen som kan anbefale fine jeans ?
Gjest Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Kommer jo helt an på figuren. Jeg kler f.eks ikke så godt Levis bukser, men ser bra ut i Lee buksene
lille sprelle Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 eneste som passer figuren min er henry choise modell donna. (smalt liv)
Studine mevik Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Jeg elsker nudie bukser Kan også bruke bukser fra cubus Jeg liker generelt bukser som ikke er for lave i livet. De kan godt være litt høye i livet sånn at de holder magen inne. helst trange hele veien og trange nederst på beina.
Raych Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Nudiebukser:) De selges på Carlings i alle fall:)
LadyLuck & Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Nudie all the way.. selges både på carlings, denim gallery, etc.. link over utsalgsteder følger http://www.nudiejeans.com/storefinder/countries/NO (og de har halve str både i li og lengde.. så både 28,29 og 30, ikke bare 28 og 30 som mange andre merker)
TøffiTrynet☠ Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Funaki og Blend. Kjøper på en lokal klesbutikk. Ikke kjede. Damene der yter fantastisk service, og de vet hva som passer eple-fasongen min! Er også blitt super-glad i jeans-tightsen til h&m sin BiB kolleksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå