Gå til innhold

Linn,Guro eller Christel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som trenger hjelp,så hiver meg på bølgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christel er grønnjævlig, de to andre er pene.

Skrevet

1. Linn

2. Guro

 

Christel likte jeg ikke noe særlig, dessverre

Skrevet

Slenger du på Henriette på den lista, har du de fire styggeste jentenavnene jeg vet om.. Mer skal jeg ikke si om den saken! :)

Skrevet

Linn er kjempe fint og ikke så mye brukt i dag :)

Skrevet

Det er tre utrolig ulike navn du velger mellom. Merkelig...

Hos meg ville kun Guro vært aktuell av disse tre. Christel og Linn liker jeg virkelig ikke.

Skrevet

Guro

 

Linn og Christel er litt 80-talls....

Skrevet

Jeg må si Linn :)

 

Når jeg hører navnet Guro, tenker jeg på en gulrot (av en eller annen merkelig grunn)

 

Christel har jeg heller aldri likt, høres ut som jenteversjonen av Christer.

Skrevet

Har en venninne som heter Christel og hun er helt nydelig! Inside and out ;) Siden det påvirker om en liker et navn eller ikke, gjør det at jeg LIKER det! Så CHRISTEL! Veldig spesielt og annerledes fra "topplistene" også :)

Skrevet

Jeg heter Lin selv og er veldig fornøyd med navnet mitt:)

Skrevet

Christel og Crister er de to jævligste navnene jeg vet om..

Av de tre liker jeg Guro veldig godt. Linn er greit, men litt kjedelig.

Skrevet

Ikke Christel..

 

Man kan sikkert bære navnet fint og flott, men navnet som sådan

høres jo egentlig bare ut som en gedigen talefeil..!

Skrevet

Guro er finest, Linn er ok og Christel ikke fint i mine ører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...