Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Ser det er mange som trenger hjelp,så hiver meg på bølgen:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Christel er grønnjævlig, de to andre er pene.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 1. Linn 2. Guro Christel likte jeg ikke noe særlig, dessverre
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Slenger du på Henriette på den lista, har du de fire styggeste jentenavnene jeg vet om.. Mer skal jeg ikke si om den saken!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Linn er kjempe fint og ikke så mye brukt i dag
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Har alltid likt Linn-Therese:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #12 Skrevet 10. september 2010 Det er tre utrolig ulike navn du velger mellom. Merkelig... Hos meg ville kun Guro vært aktuell av disse tre. Christel og Linn liker jeg virkelig ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #17 Skrevet 10. september 2010 Guro Linn og Christel er litt 80-talls....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #18 Skrevet 10. september 2010 Jeg må si Linn Når jeg hører navnet Guro, tenker jeg på en gulrot (av en eller annen merkelig grunn) Christel har jeg heller aldri likt, høres ut som jenteversjonen av Christer.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #19 Skrevet 10. september 2010 Har en venninne som heter Christel og hun er helt nydelig! Inside and out Siden det påvirker om en liker et navn eller ikke, gjør det at jeg LIKER det! Så CHRISTEL! Veldig spesielt og annerledes fra "topplistene" også
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #20 Skrevet 10. september 2010 Jeg heter Lin selv og er veldig fornøyd med navnet mitt:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #21 Skrevet 10. september 2010 Christel og Crister er de to jævligste navnene jeg vet om.. Av de tre liker jeg Guro veldig godt. Linn er greit, men litt kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #23 Skrevet 10. september 2010 Ikke Christel.. Man kan sikkert bære navnet fint og flott, men navnet som sådan høres jo egentlig bare ut som en gedigen talefeil..!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #24 Skrevet 10. september 2010 Guro er finest, Linn er ok og Christel ikke fint i mine ører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå