Gå til innhold

Er du en person man legger merke til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er en slik person. Har fått høre flere ganger at det er noe med meg, at jeg har både det indre og ytre med meg osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Ikke fordi jeg er pen (en smule lubben, ellers ordinær og med musebrunt hår og grå øyne), men fordi jeg har munndiare, og gestikulerer når jeg blir engasjert (og det blir jeg ofte, jeg har ingen av-knapp).

Skrevet

Ja! Alltid vært det!

Vil ikke si at jeg er så pen,men alltid vært "populær",både blandt gutter og jenter.

Snakker mye,tuller mye og er ofte et midtpunkt i en forsamling.

Skrevet

Jeg tror ihvertfall at jeg var det:) hvertfall hvis jeg gjorde litt for det.

Hvis jeg la sminken og håret pent og gikk rett i ryggen, fikk jeg mye blikk:) jeg likte det. Nå er jeg gravid og stor. Ikke særlig vakker er jeg heller lenger... De blikkene jeg får nå er nok ikke på grunn av at jeg ser bra ut for og si det sånn. Men, utseende er jo ikke alt, er det ikke det man sier:) jeg liker og tro at jeg er en veldig OK person, og tror jeg blir er god mamma:) det får holde for nå.

Skrevet

Det virker sånn, gjør ikke noe spesielt for å bli lagt merke til, men får ofte folk til å le pga kommentarer.. Så i en gruppe på 40 mennesker, så er nok jeg en av de som prater først, en såkalt isbryter.. :) Og da virker det som om mange legger merke til meg, og jeg blir lett "akseptert" av gruppen som den utadvente, morsomme og livlige..

Skrevet

nei, men det kommer nok litt an på settingen. I jobbsammenheng er jeg ganske frempå, men mer grå mus ellers. Ikke at jeg liker det, men vet ikke helt hva jeg kan gjøre med det...

Skrevet

Jeg har alltid trodd at jeg er en sånn som går i ett med tapetet ;)

Men har oppdaget etterhvert at folk faktisk legger merke til meg, husker meg og faktisk legger vekt på det jeg sier. Det forbauser meg stadig hehe

Skrevet

Det er jeg nok, men jeg tror det først og fremst er fordi jeg er litt rar:)

Skrevet

Ja, jeg skulle ønske det ikke var sånn.

Skrevet

Ja jeg blir alltid lagt merke til og husket, og heldigvis på en hyggelig måte.

Jeg har alltid fått lett og mange venninner, fått de guttene jeg har ønsket meg, blitt midtpunkt på fest og fått de jobbene jeg har ville hatt. Jeg får kommentarer på at jeg både ser bra ut, er hyggelig og inteligent. Jeg er ikke den mest frampå men jeg smiler alltid og til alle så jeg blir husket som positiv og vennlig. Stolt av meg selv for dette:)

Skrevet

Kommer veldig an på.

Jeg liker å engasjere meg i diskusjoner, liker å prate osv. Men er samtidig sjenert, og om situasjonen er ekkel så kan jeg finne på å trekke meg tilbake eller ut av den sosiale sammenhengen.

Når jeg er i mitt utadvendte hjørne så tror jeg at det legges merke til.

Skrevet

Ja, av en eller annen merkelig grunn. Folk husker alltid meg, selv om jeg ikke aner hvem de er, noe som ofte er ganske flaut :( Er muligens litt over snittet pen, men det er mange som er mye penere enn meg. Jeg er ganske utadvent, men det er mange som er mye mer utadvent. Jeg har en ganske fin figur, men mange som har finere. Er sikkert litt søt og sjarmerende, men langt i fra den mest sjarmerende. Likevel virker det som andre legger merke til meg og husker meg, har fått mye kommentarer på det. I en periode i livet prøvde jeg ut litt selv, og merket at jeg har en egen evne til å "suge" folk til meg og holde dem der når jeg selv vil det. Ene eksen min sa at jeg er som en magnet, man blir dratt mot meg enten man vil eller ei, og det er vanskelig å komme seg bort igjen ;P Jaja, han kom seg nå bort.

Skrevet

Nei heldigvis:) Eller jeg håper jeg IKKE er en som man legger merke til. Det gir mye større frihet å gå i ett med tapeten. Ingen legger merke til noe.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri vært... Hadde en gang en sjef som ikke husket meg etter 4 mndr, og omtrent like mange presentasjoner. "Jo, vi har hilst. Jeg heter .... og jobber med .... . Du vet den jobben som ..... hadde før".

Skrevet

Synes det er flott at det er så mange her som stikker seg ut :)

Skulle gjerne sett nickene deres.

Jeg tør å si at jeg blir lagt merke til men det er nok fordi jeg tar ordet lett og ikke er redd for å dumme meg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...