Gå til innhold

DETUR er noe dritt!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og samtlige jeg har pratet med som har reist med de er enige! Noe mer useriøst skal man lete lenge etter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du fortelle mer!

Skrevet

Ja, fortell

Jeg jobber nemlig i reisebyrå og selger Detur, men har aldri hatt noen negative tilbakemeldinger på de reisene jeg har solgt, men det kan være greit å høre andres tilbakemeldinger allikevel.

Skrevet

Fortell litt mer, da.

 

Jeg har reist med Detur en gang for mange år siden, da var de nok relativt ferske. Har ingenting å utsette på selskapet, vi var faktisk veldig fornøyd, tror det er den beste turen jeg har vært på av typen charter, med høyest standard for penga. Men klart mye kan ha endret seg på ti år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...