stearin Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Planen var ikke at min mor skulle legge babyen, men hun hadde ligget å snakket med barnebarnet sitt på 4 mnd. Så kommer jeg inn og snakker litt med datteren min, tenkte at jeg skulle synge litt for det liker hun godt. Etter noen sanger sover både mamman min og datteren min så søtt ved siden av hverandre <3 Og flaska var det ikke tale på at hun skal ha, hun sovnet jo før jeg fikk prøve å gi henne det. Det skal nevnes at hun spiste veldig mye iste og spydde opp en god del av det. Ville bare lufte ut denne sukkersøte hendelsen til dere:) (ikke det med gulpingen da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå