Gå til innhold

Svangerskap og alkohol! ! ! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere tenker om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det ikke passer sammen.

Skrevet

NOPE...ikke ei dråpe. Man har tross alt ansvar for en annens liv i magen. Den lille har ikke valgt å komme til verden, det er vi selv som har ønsket, så derfor synes jeg man skal passe på den lille fra starten av.

Skrevet

Om man ikke klarer å holde seg unna alkohol når man er gravid, så har man seriøst et problem.

Skrevet

Det holder jeg meg helt og holdent unna, fra det minuttet jeg vet jeg er gravid og til ungen er ute. Gjerne lenger enn det også, da man ikke tenker så mye på alkohol den første tiden ungen er ute.

Vi vet for lite om konsekvensene av selv det minste glass. Selv om jeg egentlig ikke tror det er noe farlig å drikke et glass vin et par-tre ganger gjennom svangerskapet, så er det best å holde seg unna. Å nyte alkohol kan man gjøre på de fleste tidspunkt senere i livet. Så viktig er ikke alkohol for meg at jeg ikke klarer å holde meg unna i 9 mnd.

Skrevet

Absolutt fy, fy! Iflg legene på avdelingen der jeg jobber er alkohol i svangerskapet verre for fostret enn amfetamin og heroin. Vet ikke om det er sant men det var de de sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...