Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Er bitte litt løs... :S Høyre hjørnetann. har litt skeve tenner så den ligger litt bak høyre framtann. Normalt?? Må ringe til tannlege og få sjekket i morgen...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Ingen av de skal stå helt bom stille. Ellers hadde de falt ut når du tygget på noe hardt. Men er den løsere enn før og du har smerter o.l. burde du gå til tannlegen ja:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Den er ikke veldig løs. Men den er litt løsere enn de andre synes jeg vertfall, men kansje fordi den ligger litt klemt bak fortanna? Har heller ikke smerter. Har tannlege time den 17 denne mnd, kansje jeg bare kan vente til da? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Da ville jeg bare ventet til det. Det høres ikke unormalt eller farlig ut dette altså Men klart, om du ikke har kjent at de er en anelse løse før så skjønner jeg jo at det blir litt sjokk:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Hehe ja, det blir litt sjokk. Men sikkert bare at jeg aldri har merket det før:P Og så plutselig legger merke til det så tenker jeg litt at det ikke er som det skal:P Men tusen takk for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå