Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Er det andre som får totalt frysninger av det??Får nesten gåsehud bare jeg leser det...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Mener du i betydningen "å ha sex"? Eller å være veldig glad i noen?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Hva er galt med det? Man elsker jo den man er sammen/gift/samboende med. Hva sier du da? Ha sex med?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 "Vi elsker hver dag" Blæ for no kliss! hehe. Vi knuller
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Har ikke noe imot uttrykket i dets egentlige betydning. Men som omskriving for å ha sex synes jeg det er kleint og ekkelt..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Personlig synes jeg "å elske" og "ha sex" er to forskjellige ting. Mannen min og jeg elsker i blandt, mens andre ganger har vi sex
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Jeg bruker aldri det uttrykket, har ikke tenkt over det egentlig. Men når jeg leser det så tenker at det er ganske fint. Det er jo et uttrykk man bruker når to personen virkelig er glade i hverandre og ligger med hverandre med følelser og ikke bare knulling. Kanskje litt klisje, men synes det høres romantisk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå